Gå til innhold

Bytting av leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan leker byttes i hvilken som helst lekebutikk om de har varen? Fått like leker til bursdag men vet jo ikke akkurat hvilken butikk det er fra. Fikk 4 like så hvilken som er fra hvilken butikk er umulig å vite.

Anonymous poster hash: 3360d...4b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet??

Skrevet

Det kommer vel litt an på hva det er, men stort sett er det ikke noe problem å få byttet lekene uavhengig av hvor de er kjøpt.

Anonymous poster hash: 20d0e...c50
Skrevet

Du har ikke noe krav på å få byttet, men det kan godt hende du er heldig. Hvis ikke kan du jo bruke dem som gaver selv.

Anonymous poster hash: 2bb4e...927

Skrevet

Da tar vi oss en tur på toysrus i morgen å prøver :)

Skrevet

Vi bytter ikke med mindre varen har byttelapp eller kvittering..

Anonymous poster hash: f20ad...4dd
Skrevet

Som oftest når jeg kjøper leker i gaver sier de bare om embalasjen er hel kan den byttes. Tror ikke jeg har opplevd å få byttelapp på leke.

Skrevet

Jeg har fått byttet alt jeg har prøvd å få bytte. Ungene fikk mye likt en jul, så de valgte å bytte endel av de. Og vi fikk byttet selv om det var kjøpt i ett annet fylke og i butikker som ikke er her.

Nå har ungene lært at de ikke bør skrive det samme på ønskelistene sine til jul.

Men jeg forventer ikke å få byttet heller, men om ungene vil så kan de prøve. Aldri vært ett problem, men de må kjøpe noe i butikken. De gir ikke tilgodelapp eller pengene tilbake her når det ikke er kvittering.

Anonymous poster hash: 32e3b...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...