Gå til innhold

Har fått senebetennelse i skulderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skal på jobb som sykepleier imorgen. Er nattevakt og er bare to stk så er en del løft. Veldig vondt å røre armen nå, men jeg var så stresset hos legen at jeg ikke spurte etter sykemelding.

Har to vakter bare før jeg har fri en lengre periode. Bør jeg prøve eller ta egenmld? Er redd jeg gjør vondt verre av å løfte tunge pasienter, om jeg i det hele tatt klarer det.

Anonymous poster hash: e5054...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mye betennelser i skuldra og klarte ikke å løfte da! Ville ringt og forklart saken. Sagt jeg kunne kommet, men ikke har mulighet til å løfte mer enn jeg absolutt må :)

Skrevet

Vi er bare to så vi må løfte begge to. Har smerter i skulderen og mindre kraft i armen så blir nok vanskelig. Huff, jeg hater å være borte fra jobb, men har ikke vært borte dette året så håper det går greit. Vil ikke bli verre heller.

HI

Skrevet

Vi er bare to så vi må løfte begge to. Har smerter i skulderen og mindre kraft i armen så blir nok vanskelig. Huff, jeg hater å være borte fra jobb, men har ikke vært borte dette året så håper det går greit. Vil ikke bli verre heller.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...