Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jeg tok en kjæreste inn i hverdagen.. ble deprimert av det. Ble singel å ble lykkelig.. så tok jeg han tilbake. Å nå er jeg mest i dårlig humør igjen.. :/ faan!!!! Anonymous poster hash: 68c1b...b80
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Eh..., og hva skal vi gjøre med det. Du må hjelpe deg selv, vi kan dessverre gjøre og si fint lite om dette.... Anonymous poster hash: 975ac...a20
ærlig talt Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Da foreslår jeg at du blir singel igjen.
Marriet Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Men da veit du jo hva du må gjøre for å bli lykkelig igjen
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Ikke du med han som flyttet inn uten at du ville det, som så ikke ville flytte ut når du ville det, som ga deg gaver i ettertid du ikke ville ha osv.? Uansett - du vet hva du må gjøre! Kvitt deg med en mann som du ikke har det bra sammen med. Det er opp til deg hvordan livet ditt skal være på dette området! Anonymous poster hash: 1ba50...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå