Gå til innhold

Har jeg livmorfremfall???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg trodde jeg hadde det etter første fødsel, motet meg opp og dro til lege som sa at alt var normalt. Nå etter fødsel nr 2 er jeg enda mer sikker. Når jeg er på do, og får trykk på bekkenet så tyter det noe ut. Det gjorde det jo før også, men når jeg ligger på rygg så sees det ikke.

Tok i dag et speil for å se og jeg er rimelig sikker på at det var livmorhalsen i åpningen. Så nesten ut som et lite penishode med et hull i midten.

Men føler meg flau over å skulle dra til lege igjen og bli sendt hjem. Vil det synes når jeg ligger på rygg og spekelet dytter alt på plass igjen?

Åååh. Hvorfor gjorde jeg ikke mer bekkenbunnsøvelser. Og jeg som bare er 27 år... :(

Så et spørsmål til dere, siden jeg kun har sett mitt underliv. Når dere sitter på do, buler det ut av skjeden til dere også?

Anonymous poster hash: 65b99...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det og.. Fikk også beskjed hos gyn at alt var normalt.. Jeg ser også denne penisen i kjedeåpningen.. 

Anonymous poster hash: 00bc4...25a
Skrevet

Men hvordan kan de se det når spekelet dytter alt oppover? Er det barecfremfall om det henger ut når man ligger? Noen som ksn noe om dette?

Skrevet

I normale fall skal det ikke tyte noe ut av sjeden, nei. Hadde nok vurdert en time til gynekolog (ikke fastlege) for å få en vurdering. 

Skrevet

Må til fastlege å få henvisning her vi bor. Vi har en lege som har vidreutdannet seg innafor svangerskap og gyn så kan jo høre om jeg får komme til ham. Går hvertfall ikke til den legen jeg har nå. Han er alt for ung og kjekk. Da går jeg heller med mulig fremfall hehe.

Dette hindrer meg seksuelt, for jeg tørr jo bare ligge på rygg... :-(

Skrevet

Jeg var helt sikker på det samme selv, men var hos gyn igår... Det var ikke livmora, men skjedeveggen som har kollapset litt.. Anbefaler deg å dra å sjekke, de er vant til å se det meste :)

Anonymous poster hash: 2abbb...3eb

Skrevet

Jeg var hos gynekolog for å fjerne arrvev etter fødsel for en mnd siden. Jeg sa at jeg var helt sikker på at jeg hadde framfall, men neida denne "penisen" var jo urinrørsåpning. Her går jeg hele livet uten å vite at det var den! Han sa det var normalt at det hang etter fødsel fordi at når man ammer, så er østrogennivåene lave og da får man tørre slimhinner. Det vil bli bedre etter amming:)

Anonymous poster hash: e3c6f...f79

Skrevet

Er helt sikker på at det ikke er urinrøret. Det er lokalisert. Er rimelig sikker på at det er livmorhalsen, da den er lik bilder av den som jeg googlet. Men spørsmålet blir jo om det er klassifisert som fremfall når det kun er under trykk. Altså når jeg sitter, ol. Eller om det er slik når man ligger også.

Den eneste legen jeg stoler på kan feltet sitt har ukesvis med ventelister så må bare smøre meg med tålmodighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...