Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Var skikkelig uheldig i dag når jeg fylte bensin. Plutselig sprutet det bensin, og den ene skoen ble helt våt. Så nå lukter hele gangen her bensin Så nå lurer jeg på hvordan jeg kan vaske de, jeg kan vel ikke putte de i vaskemaskinen? Anonymous poster hash: 7ac7b...8bc
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Ikke hvis de er ekte lær nei, da ville jeg ansett dem som ødelagt. Jeg jobber i skobutikk, og semsket skinn anbefaler jeg at du steller og pusser med de produktene du fikk med når du kjøpte dem. De har egen impregnering bl.a, og egne børster osv som bør brukes. Anonymous poster hash: baea9...e88
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Ikke hvis de er ekte lær nei, da ville jeg ansett dem som ødelagt. Jeg jobber i skobutikk, og semsket skinn anbefaler jeg at du steller og pusser med de produktene du fikk med når du kjøpte dem. De har egen impregnering bl.a, og egne børster osv som bør brukes. Anonymous poster hash: baea9...e88 Fikk ikke med meg noe når jeg kjøpte de, men nå er de noen år da, men omtrent like fine......i hvertfall til i dag Er det vanlig at man får produkter med seg? https://www.google.com/search?q=semsket+joggesko&biw=1138&bih=548&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ew4bVNbvKIb_ygPO84GoAg&ve Ekte lær...hmmm. De er like i "stoffet" som de NewBalance skoene på bildet. Selv om jeg børster de så vil de jo lukte veldig bensin Hi Anonymous poster hash: 7ac7b...8bc
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Hiv de i maskina. Ull 30 grader! Ikke flytende vaskemiddel, men pulver. Gjort det drøssevis av ganger med semsket lær! Ikke forsøkt å fjerne bensinlukt før da.. mulig det ikke går. Men forsøk i hvert fall! Anonymous poster hash: b7bcb...8be
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Hiv de i maskina. Ull 30 grader! Ikke flytende vaskemiddel, men pulver. Gjort det drøssevis av ganger med semsket lær! Ikke forsøkt å fjerne bensinlukt før da.. mulig det ikke går. Men forsøk i hvert fall! Anonymous poster hash: b7bcb...8be
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Hiv de i maskina. Ull 30 grader! Ikke flytende vaskemiddel, men pulver. Gjort det drøssevis av ganger med semsket lær! Ikke forsøkt å fjerne bensinlukt før da.. mulig det ikke går. Men forsøk i hvert fall! Anonymous poster hash: b7bcb...8be
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Hiv de i maskina. Ull 30 grader! Ikke flytende vaskemiddel, men pulver. Gjort det drøssevis av ganger med semsket lær! Ikke forsøkt å fjerne bensinlukt før da.. mulig det ikke går. Men forsøk i hvert fall! Anonymous poster hash: b7bcb...8be
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Sorry for alle repetisjonene... Anonymous poster hash: b7bcb...8be
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Du får ikke med skoprodukter gratis nei, men kjøper man skinn eller lærsko bør man jo kjøpe med produkter som sørger for at de holder seg fine. De koster som regel litt i utgangspunktet. Anonymous poster hash: baea9...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå