Måbaresi... Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Hvor godt ble dere tatt i mot av svigers? Tok de i mot dere med entusiasme? Har dere noen gang blitt ønsket velkommen i familien? Fikk dere en varm bryllupstale?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Varmt velkomst dra første stund og er så heldig som har giftet meg inn i en så herlig familie svigermor er som en mamma nr 2,kan snakke med henne om alt Anonymous poster hash: 9f7a3...41a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Varmt velkomst dra første stund og er så heldig som har giftet meg inn i en så herlig familie svigermor er som en mamma nr 2,kan snakke med henne om alt Anonymous poster hash: 9f7a3...41a dra=fra Anonymous poster hash: 9f7a3...41a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Elendig velkomst, og fortsatt ikke helt akseptert etter 13 år. Hun ville forandre på alt på meg, klær, hår, interiør og etterhvert alt som har med barn, hus og hjem og gjøre. Lite av det jeg gjør er bra nok- alt fra hva jeg lager til middag til barnas navn og det at jeg ikke er hjemmeværende. Heldigvis er sønnen hennes og jeg fortsatt veldig forelsket (til hennes store frustrasjon) og mannen min forsvarer meg i alt og ett. Jeg har valgt å være så rund i kantene som jeg bare klarer, smiler og er veldig hyggelig mot henne. Alt preller av. Ingen bryllupstale fra hverken henne eller svigerfar. Hun er nok ulykkelig selv og misunnelig på meg, så forstår hennes bitterhet over at livet hennes ikke er slik hun ønsker. Anonymous poster hash: 42d09...229
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Svigerfamilien er supre, i tillegg bor de i utlandet, så vi slipper å ha noen hengende rundt oss i det hele tatt:p Anonymous poster hash: 45629...c89
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Ble tatt godt imot. Dessverre varte ikke det lenge, de var vant med å styre hele familien. Mannen min hadde bodd i utlandet i 10 år så han fikk sjokk selv over hvordan de var. Vi har ingen kontakt i dag. Anonymous poster hash: 58517...50d
PrinsesseHengepupp Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Varmt, flotte folk. Men vet de har måttet gå noen ekstra runder med seg selv, i møte med mine noe liberale holdninger og alternative livssyn/livsvalg. På samme måte som at jeg har måttet innse at ikke alle leser Hamsun eller foretrekker amming fremfor flaske
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Så heldige folk er som glir rett inn liksom jeg gjør ikke det, og føler meg litt som piken med tennstikkene av og til Anonymous poster hash: f6ac7...020
Kanutten83 Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Ble veldig godt tatt i mot, og blitt datteren de ikke fikk Og svigers er blitt som foreldre nr 2 for meg Har vært veldig heldig, og jeg er sjeleglad for det
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Det første min svigerfar sa da jeg var med hjem til dem på besøk første gang var; "nå har vi endelig fått oss en ny datter!". Det sier vel det meste. Mine svigerforeldre er fantastiske folk, og veldig inkluderende. De vet ikke hva godt de kan gjøre for hverken oss eller resten av barn, svigerbarn og barnebarn. Jeg går til og med i forening med svigermor, mine svigerinner, svigermors søster og min manns kusiner. Jeg er utrolig takknemlig for svigerfamilien min. <3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Mine svigerforeldre elsket meg, og det var meg de etter hvert la sine liv i hendene til. De overlot all sin økonomi til meg, det var jeg de ville at skulle ta avgjørelser, og det var jeg som våket over svigermor på dødsleiet. Jeg var også den eneste kvinne min svigerfar respekterte, inkludert svigermor. Meg lyttet han til, og mine forklaringer og avgjørelser godtok han. Mmin svigermor var meg evig takknemlig. Nå er begge borte, huset er solgt, og jeg kjenner det er godt å slippe dette ansvaret, selv om jeg var svært glad i dem. Anonymous poster hash: c046b...9b2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Meget godt. Med åpne armer. Jeg har alltid følt meg velkommen og som en del av familien, de holdt begge to flotte taler, de er veldig viktig for både meg og mannen min likeså mine foreldre.d E har et veldig godt forhold til min mann og, Anonymous poster hash: c7c8a...83f
Cat.68 Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Med åpne armer. Min svigermor ble som en andre mor for meg, og jeg er fortsatt i sjokk og dyp sorg etter å ha mistet henne i kreft i sommer. Hun var et fantastisk raust menneske og et forbilde jeg aldri vil klare å leve opp til. Savner henne noe voldsomt. Nå slår vi ring rundt svigerfar....
MammantilNurket Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 De elsker meg! Jeg har nemlig gitt dem deres første barnebarn
Mia_73 Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Hvor godt ble dere tatt i mot av svigers? Tok de i mot dere med entusiasme? Har dere noen gang blitt ønsket velkommen i familien? Fikk dere en varm bryllupstale? Mine svigerforeldre ble kjempeglad da jeg ble presentert for dem. Jeg var første kjæreste han noen gang har tatt med hjem og var tross alt 33 år gammel, så de fryktet vel at han skulle være evig ungkar. Jeg ble tatt imot med åpne armer, og ja, vi fikk en varm og rørende bryllupstale som svigermor har skrevet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Med åpne armer. Min svigermor ble som en andre mor for meg, og jeg er fortsatt i sjokk og dyp sorg etter å ha mistet henne i kreft i sommer. Hun var et fantastisk raust menneske og et forbilde jeg aldri vil klare å leve opp til. Savner henne noe voldsomt. Nå slår vi ring rundt svigerfar.... KLem <3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Har aldri blitt godtatt, har gått snart 15 år. Anonymous poster hash: 700b3...55e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Tja jeg blir vel like inkludert som mannen egentlig, men stort sett foretrekker de å leve sitt eget liv uten for mye forstyrrelser fra familien... Anonymous poster hash: d1fa8...276
Tired mama Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Ble tatt imot med åpne armer! Og svigerfar holdt en flott tale i bryllupet og ønsket meg velkommen i familien. Det samme med x-svigerforeldrene mine. Tok meg imot med åpne armer. Har vært ekstremt heldig med både kjærester og svigerforeldre. :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #21 Skrevet 18. september 2014 Ikke for å skryte eller gni noe salt i såret hos andre som sliter med sine svigermonstre, men jeg har verdens beste svigermor!! Hun er utrolig grei, omsorgsfull, rolig og vennlig. Faktisk, har jeg nesten et bedre forhold til svigermor enn til min egen mor... Da jeg og mannen mistet vår første spire i SA svarte min egen mor at hun ikke hadde tid til å lytte til meg eller å la meg få gråte ut sammen med henne. Hun hadde rett og slett ikke tid og kapasitet med sin svært hektiske toppjobb.. Svigermor ringte derimot ofte og spurte rett ut hvordan jeg EGENTLIG hadde det, og da jeg knakk helt sammen kom hun over på besøk og trøstet meg hele kvelden. Hun har siden vært en super samtalepartner og støttespiller de gangene min egen mor ikke har hatt tid å lytte, være til stede og backe opp. Anonymous poster hash: 0afd0...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå