Gå til innhold

Er det en eiendomsmegler her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er valgt inn i styret i sameiet! Vi er ett veldig stort sameie, med mange boenheter! Det selges ca 15 enheter i året! Hver gang det selges en bolig, så blir vi kontaktet av megler som skal ha en erklæring/informasjon! Dette er noe som tar litt tid!

Jeg mener å ha hørt at man skal få ett vederlag for å gjøre dette, vi innhenter jo informasjon for megleren.

 

Er det noen her som vet noe vedr dette?

 

Anonymous poster hash: 7745f...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 7745f...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...