Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Hei Jeg er valgt inn i styret i sameiet! Vi er ett veldig stort sameie, med mange boenheter! Det selges ca 15 enheter i året! Hver gang det selges en bolig, så blir vi kontaktet av megler som skal ha en erklæring/informasjon! Dette er noe som tar litt tid! Jeg mener å ha hørt at man skal få ett vederlag for å gjøre dette, vi innhenter jo informasjon for megleren. Er det noen her som vet noe vedr dette? Anonymous poster hash: 7745f...b2a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Dytt Anonymous poster hash: 7745f...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå