Gå til innhold

Omgangssyke og høygravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn utenom at man jo kaster opp/har diare osv, er det noen fare for babyen eller noe? Er skikkelig dårlig, klarer bare å ligge flatt og spyr som en gris. Får ikke i meg mat, det kommer bare opp. 

Er i uke 38, så kan jo i teorien føde når som helst. 

Anonymous poster hash: 2e3c0...7a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på det du lurer på. Men vil gi deg en liten trøst. :-) vær uendelig takknemlig for at du fikk det nå, og ikke én uke etter keisersnitt slik jeg fikk. :-)

Det er nok helt forferdelig for deg, men vær glad du slipper vondt sår og ikke minst amming oppi oppkastene.

God bedring! Og du har min fulle sympati!

Anonymous poster hash: 58b58...3dd

Skrevet

Nei det er ikke farlig, men fryktelig slitsomt. Har prøvd det og avsluttet i tillegg siste svangerskap med å få lungebetennelse 5 dager før termin :(

Anonymous poster hash: 4c0e6...d3e
Skrevet

Ingen fare. Får håpe det er over før fødsel. Min venninne lå i fødsel med omgangssyken, gikk bra det også selv om det var tøft. Hun sov 18 timer da fødsel og omgangssyken var over.

Anonymous poster hash: 26fe1...cd8

Skrevet

Takk for svar jenter:) Er helt jævlig, det er helt sikkert. I tillegg spyr jeg hver gang babyen beveger på seg, så dette er supre greier.

Anonymous poster hash: 2e3c0...7a8
Skrevet

Ingen fare. Jeg spydde i 8 mnd når jeg gikk gravid med begge to, periodevis som omgangssyke i flere uker av gangen. Jeg fikk to store barn.

Anonymous poster hash: 58eb6...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...