Gå til innhold

Gi karakter til denne middagen:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøttsaus på karbonadedeig, økologiske tomater, mais og fløte. Fullkornspasta til.

Ok eller ikke etter din mening?

 

Anonymous poster hash: ce2a4...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttsaus på karbonadedeig, økologiske tomater, mais og fløte. Fullkornspasta til.

Ok eller ikke etter din mening?

 

Anonymous poster hash: ce2a4...12c

Etter min mening er der ok,og det hadde og vært ok med kjøttdeig og tomater som ikke var økologiske

 

Anonymous poster hash: 7c4f9...105

Skrevet

Tja, forutsatt at kjøttet, tomatene og maisen er norske vil jeg gi det en karakter 3, på en skala fra 1-6, på miljøvenlighet, 2-3 på sunnhet (sansynlig vis alt for lite grønnsaker hvis du ikke har salat ved siden også), 5 på barnevenlighet, 2 på smak (mais i pastasaus er blæh).

 

Kort sagt ståkarakter, men ikke så mye mer.



Anonymous poster hash: 699ea...b98
Skrevet

Går an av og til, men er ikkje supersunnt akkurat.  Ta heller i litt finraspa gulrot framfor mais i tomatsausen.  Mais er meir korn enn grønnsak, og gulrot passar godt i tomatsaus. - og så mangla den lauk  i ei eller anna form ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...