soleia Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Desse fagfolka meiner at vi lever like lenge som andre, iallefall dei med ein kmi heilt opp mot 35, men at dagens slankefokus er skadeleg for helsa. Trur no framleis at det vi puttar i munnen har mykje å seie for helsa, men det er nok betre å fokusere på at det vi et (litt for mykje av) er variert og sunnt, og at vi held oss i fysisk aktivitet. http://www.bt.no/meninger/kronikk/Helseskadelig-opptatt-av-vekt-3199750.html
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 En gladsak for oss "normale" også. Nå trenger jeg ikke bekymre meg unødig når "eldrekiloene" kryper på takk for at du delte Anonymous poster hash: 82887...797
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Dette har man jo vist lenge, selger bare ikke like mange glaserte blader/blogger osv med dette fokuset:) Desverre er det sånn d har blitt. Anonymous poster hash: 9bffb...d59
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Da kan jeg puste lettet ut med min bmi på 27,5 Anonymous poster hash: 471f9...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå