Gå til innhold

Kommunalbolig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man fårleie kommunalbolig er prisen da behovsprøvd?

Anonymous poster hash: c3448...898

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i vår kommune. Prisene står på kommunens hjemmside og har man ikke engang råd til det så må man søke NAV om støtte

Anonymous poster hash: 54566...d63

Skrevet

Ikke i denne kommunen, fast pris. 

Anonymous poster hash: 9f029...45c
Skrevet

Nei. Og de kan av og til være hårreisende høye, utrolig nok.

Anonymous poster hash: 58100...6ba
Skrevet

Nei. Og de kan av og til være hårreisende høye, utrolig nok. Anonymous poster hash: 58100...6ba

Er det jeg frykter! Bor i en kommune med svært høye leieprisstagnasjon, umulig for meg å overkomme. Jeg Erik ferd med å pakke og dra fra mennen. Burde vært gjort for lenge siden, men nå har han rævkjørt både sin og min økonomi, nå orker jeg ikke kjempe mer. Får heller komme meg opp på beina sjøl.

Skrevet

Nei. Og de kan av og til være hårreisende høye, utrolig nok. Anonymous poster hash: 58100...6ba

Er det jeg frykter! Bor i en kommune med svært høye leieprisstagnasjon, umulig for meg å overkomme. Jeg Erik ferd med å pakke og dra fra mennen. Burde vært gjort for lenge siden, men nå har han rævkjørt både sin og min økonomi, nå orker jeg ikke kjempe mer. Får heller komme meg opp på beina sjøl. Anonymous poster hash: c3448...898

Har du sett så mye autocirrectur :P haha

Skrevet

Som regel er det markedsleie i de fleste kommuner. MEN dersom du ikke har økonomi til å klare det, kan du få bostøtte.

Anonymous poster hash: 2874e...bf1
Skrevet

Stygge, nedslitte og fallerferdige leiligheter til helt vanlig markedspris, desverre..

Anonymous poster hash: b34c4...293

Skrevet

Stygge, nedslitte og fallerferdige leiligheter til helt vanlig markedspris, desverre..Anonymous poster hash: b34c4...293

Det er selvsagt kun midlertidig, så akkurat standar er jeg ikke kresen på, men må vekk fra farlig voldelig mann og det fort. Kan ikke vente på å bli kjøpt ut. Jeg har nådd rock bottom. Ingen familie i området. Men hvis en kombinasjon av kommunal bolig og bostøtte får det til å gå rundt en stund så får det være det det er. Har aldri vært i en så trasig situasjon før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...