Gå til innhold

Dere med barna av begge kjønn (litt eldre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte de å ville være alene på badet? De tre yngste dusjer fortsatt samtidig. Er 4, 6 og 8 år. Når er det vanlig at de vil ha privatliv? Er sikkert litt forskjellig da ;)

Anonymous poster hash: ecf01...147
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har villet være på egenhånd siden de var 7-8. Eller ikke på egenhånd sånn å forstå, men ville ikke ha søster/bror til stede. De er tette i alder, mine to, så veldig jevnt .utviklet

Anonymous poster hash: dbc61...31b
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min sønn på 7 er livredd for at noen ser snurrebassen hans. Holder for den hvis han er naken og får helt hetta om søstra på 10 kommer inn. Hun selv derimot bryr seg katta om vi ser henne naken...

Skrevet

Hehe! Sønnen min blir 9 år i februar. Han bryr seg ikke så mye om hvem som kommer inn på badet. Dessuten bryr ikke søstrene seg på 6 og 4 år seg om at han protesterer ;) 

Anonymous poster hash: ecf01...147
Skrevet

Gutten på 12 år vil helst ha privatliv og har ønsket det i et par år nå. Han på 10 år gir stort sett katten, vi må faktisk minne ham på at det ikke er ok å strippe til skinnet når han skal bytte fra vått badetøy på stranden når som han er så stor. Jenta på 5 år veksler mellom å være liksomsjenert og å gi totalt beng ;)

Anonymous poster hash: 57856...e95
Skrevet

Tja, mi på elleve har vel vært alene på badet noen år nå, men vi har hjulpet henne hele veien med hårvask, inkludert nå, så hun låser ikke akkurat døra. Men det er litt spesielt siden hun har et enormt nydelig blondt hår med masse krøller, så stort og flott at hun må ha litt hjelp til å vaske innimellom. Har opplevd at hun har hatt hele kroppen under vann og kommer opp med tørt hår i hodebunnen.......

Femåringen har badet til nå, men han  foretrekker nå å dusje. får hjelp til hårvask og litt sånt, men står gjerne litt alene.

Vi er vel ikke en veldig sjenert familie, så ingen har spesielt behov for å dekke seg voldsomt til ved vanlig dusj og bad. Veldig lite opptatt av kropp.

Anonymous poster hash: 00ab5...04a
Skrevet

Her kan gjerne gutten på 8 og jenta på 5 ta seg et bad sammen, for da leker de jo også sammen i badekaret. Dusjing vil begge gjøre alene. Begge har en grense på at det er kun jeg, søsteren/broren og doktor'n som får se dem nakne, bortsett fra i dusjen i svømmehallen. Regner med de vil bli mer sjenerte overfor hverandre og meg når de blir eldre.

Anonymous poster hash: c5a7d...859

Skrevet

Mine tre gutter begynte å dusje med "låst dør" i 10-11 års alderen. ..

Skrevet

Storesøster er 9 år og det varierer på om lillebror får være på badet når hun er. Hun vil ikke at faren skal se henne naken, det er ikke så ille med meg.

Lillebror er 7 år og han er mer redd for rumpa enn det som er foran :P  Så han står og holder på rumpa om noen kommer inn.

Vi er heller ikke så opptatt av at det er om å gjøre å gjemme oss. Jeg er naken og dusjer uten å låse døra så det smitter kanskje litt? Faren vil helst ikke vise seg, i alle fall ikke til storesøster. Gjemmer seg ikke, men løper ikke rundt naken. Haha ja for det ser jeg for meg nå at han gjør :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...