Gå til innhold

Å Fytti, så nifst!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, av ren nysgjerrighet, hva tror du stopper terrorister? Kikkhull? Ytterdører? Pentagon? 

Senk skuldrene og tenk på noe annet. Hva skal dere spise i helgen, og går det noe bra på kino kanskje? 

Skrevet

Bor på ei øy og har en diger vakthund som veier nesten 90 kilo. Tror vi skal klare oss bra ;)

Anonymous poster hash: 62c26...2c6
Skrevet

Hva heter den der filmen, med det huset som har et sånn rom man kan låse seg inn i, der finnes det forsyninger og alt mulig. Går ikke an for folk ute å komme seg inn. Åååå....JO Panic room! Et sånt må du få deg :)

Anonymous poster hash: 7c467...feb

Skrevet

Tror ikke jeg hadde lukket opp om det sto en gjeng skjeggete islamister på trappa.. De har jo ganske karakteristisk utseende den gjengen der :P lyser islamsk stat lang vei!

Anonymous poster hash: 2f682...b72

Skrevet

Så jævlig ekkelt!!!!

Anonymous poster hash: 9ec0c...2fb

Skrevet

Tror ikke jeg hadde lukket opp om det sto en gjeng skjeggete islamister på trappa.. De har jo ganske karakteristisk utseende den gjengen der :P lyser islamsk stat lang vei!

Anonymous poster hash: 2f682...b72

Jeg tviler på at de hadde stilt seg utenfor døren med våpen i hånd... Kanskje en med nordisk utseende hadde ringt på og de andre gjemt seg? Uansett om sommeren har jo de fleste verandadøren åpen, så det er jo egentlig bare å gå inn i hagen og ta kontroll.

Anonymous poster hash: ae490...48b

Skrevet

Nå er det jo blitt mere kontroll av grenseoverganger i Norge og sjansen for at det faktisk skjer noe er liten. Man må bare leve som normalt. Men ja, det er ekkelt. Håper USA, Norge og de andre landa som ønsker å hjelpe klarer å utslette galningene!!

Skrevet

Tror ikke de hadde giddet og gått den lange bakken opp til huset vårt.

Anonymous poster hash: d360f...f6e
Skrevet

Altså, av ren nysgjerrighet, hva tror du stopper terrorister? Kikkhull? Ytterdører? Pentagon?

Senk skuldrene og tenk på noe annet. Hva skal dere spise i helgen, og går det noe bra på kino kanskje?

Er ganske avslappet faktisk og nei, jeg var ikke blant dem som pakket nødbag i sommer☺ Fikk bare noen grusomme bilder i hodet et øyeblikk, som gjorde at angsten tok overhånd.
Skrevet

Jeg blir bare lei meg, trist og redd av dette :( greier ikke la Være å tenke på det

Er derfor jeg ikke greier å lese nyheter lenger

Anonymous poster hash: 9442b...358

Skrevet

Tviler på at en gjeng aper gidder å reise til Norge, for å kverke en enkelt familie.. Måten de har fått kontroll på er nettopp trusler.

Anonymous poster hash: 0045d...9fe

Skrevet

Dette er dessverre aper med mye ressurser (økonomiske), og med en galskap hinsides vår fatteevne. Jeg tror ikke man kan anta noe som helst når det kommer til slike udyr.

Skrevet (endret)

Dette er dessverre aper med mye ressurser (økonomiske), og med en galskap hinsides vår fatteevne. Jeg tror ikke man kan anta noe som helst når det kommer til slike udyr.

Norge har de beste elitesoldatene i verden og de vil nå bli sendt ned til Irak sammen med styrker fra USA og flere andre land. IS vil nok få seg en overraskelse da og om ikke lenge vil de være så skadeskutte og få igjen at de vil forsvinne. I tillegg har USA/Norge/de andre landa en teknologi IS bare kan drømme om +mye mer økonomiske ressurser. Det vil nok ikke skje noe her i Norge. Men tanken på hva hvis er ganske ekkel ja.

I tillegg står det i aviser at nrk hevder at IS skulle komme på døra til noen. Det var kanskje en av flere teorier. Men bare kanskje. Vi vet ikke om det er fakta en gang. Og aviser lever av å skremme, hause opp og komme med teorier.

Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

Skulle ønske vi hadde stengt grensene fra begynnelsen av. Faen så mange problemer innvandring har skaffet oss.

Anonymous poster hash: 3ddd7...039
Skrevet

Skulle ønske vi hadde stengt grensene fra begynnelsen av. Faen så mange problemer innvandring har skaffet oss.

Har nå gitt ganske mange goder også. Livet hadde blitt litt kjedligere om vi aldri skulle reise ut av Norge og ingen skulle komme hit heller.

Anonymous poster hash: 1a08a...f6c

Skrevet

Tviler på at en gjeng aper gidder å reise til Norge, for å kverke en enkelt familie.. Måten de har fått kontroll på er nettopp trusler. Anonymous poster hash: 0045d...9fe

Skulle gjerne sagt meg enig, men tror dessverre ikke vi kan trøste oss med tanken på at dette er kun trusler. De sa også på nyhetene at meningen var å filme mens de slaktet ned en vanlig norsk familie med kniv, for så å legge det ut på nettet.

Dette er ikke noe som hadde blitt kimset av internasjonalt, tvert imot hadde det påvirket folk i stor grad at noe så grusomt kunne skje med helt vanlige folk langt her nord i vårt rike og "trygge" land.

Anonymous poster hash: 5c0f6...ee3

Skrevet

Jaja. 

Anonymous poster hash: b853a...90e
Skrevet

Altså... Vits å øse seg selv opp?

Men sånn ellers, fint vær idag.

Skrevet

Forventet ikke annet av de idiotene, så er litt overrasket over at folk reagerer så sterkt? De er jo helt hjernedøde..

Anonymous poster hash: b853a...90e
Skrevet

Fin holdning. Stolt av den?

Skrevet (endret)

vi har en kjælegris som husdyr så de snur nok i døra :fnise:

Endret av ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge
Skrevet

Det som er skummelt er at det gjerne er snakk om etnisk norske konvertitter, altså nordmenn som er født i Norge med etnisk norske foreldre. Dermed er de akkurat som deg og meg i utseende.

Anonymous poster hash: 47d4f...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...