Gå til innhold

Samvær, er dette mitt ansvar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev igår at far ikke vil ta med barnet i bursdag. Sa at jeg selv kan ta henne med, men da må samvær endes søndag eftermiddag istedetfor mandagsmorgen kl 07.. Når gan fikk høre at han må kjøpe gave til en barnehagejente, pynte dattra sin og levere henne selv, mente han at det var mitt ansvar. + at jeg skal kjøre henne tilbake til han når bursdagen er ferdig, sier han.

Anonymous poster hash: 5d639...1c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ditt ansvar.

Anonymous poster hash: 56137...dbc

Skrevet

Jeg synes det er hans ansvar alt sammen. Men har han dårlig råd, så kunne nok jeg kjøpt gave og sendt med. Men han må da klare å levere i selskapet, med mindre han ikke har bil, og det ikke går buss til der selskapet er.

Anonymous poster hash: 316bd...e37
Skrevet

Er far et trassig lite barn??

Anonymous poster hash: 0edf9...631
Skrevet

Ja han er trassig. Han skryter av jobben sin som salgslederså en hundrelapp bør han kunne avse(??) og han har bil. Jeg trodde han hadde skjerpet seg etter møte på fvk og der tok jeg feil. Alltid tull med han

Skrevet

Far sitt ansvar.

For barnet sin del hadde jeg svelget kamelene og gjort det.

Anonymous poster hash: db213...5db

Skrevet

Svelger altfor mange kameler for hans del. Datteren min har 1,5 forelder. Han er et barn. Jeg kan godt ta henne i bursdag, men da får han ta henne hjem.

Skrevet

Hvis dere ikke har noen avtale på det skal vell bidraget dekke ting som pentøy og gaver. Det bør du sende med.

Om hun i det heletatt skal i selskap når hun er hos far er opp til ham å bestemme.

Anonymous poster hash: 1ccd2...a14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...