Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Flere som blir skremt av metodene terroristene har tenkt å ta i bruk? Anonymous poster hash: cc780...205
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Tja skremt og skremt. Får bare mer bekreftelse på det jeg allerede visste; At disse folka er noen hjernevaskede idioter. Utrydd dem. Anonymous poster hash: 67a82...105
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Husk at det var vi som invaderte Irak. De plaget ikke oss, truet ikke oss, men allikavel sendte vi ned miner, raketter og bomber. Hadde det vært mine barn som hadde blitt uskyldig offre for bombeangrep fra et land jeg knapt visste eksisterte, så hadde mitt hat for dette landet vært temmelig stort. Som man reder ligger man, vi hadde ingenting nede i Irak å gjøre. Irakerne ønsker vel demokrati like mye som vi ønsker muslimsk lover. Anonymous poster hash: 1da78...ae3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Irakere med vettet i behold ønsker ikke IS-gangstermordere til å styre over seg. De fleste irakere er heldigvis ikke klikke gale. Anonymous poster hash: fe5fc...fb7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Litt kjedelig at ingen vet hvor disse 4 terroristene befinner seg. Kanskje de står utenfor akkurat din dør i morgen? MWOAAAH! Anonymous poster hash: a81c4...f24
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Flere som blir skremt av metodene terroristene har tenkt å ta i bruk? Anonymous poster hash: cc780...205 Ja, dette synes jeg var uhyggelig lesning. Jeg vet det skjer mye annet grufullt rundt omkring i verden, men når man ser for seg at de kunne banket på din dør og drept dine barn, er det nesten utålelig å tenke på... De oppnår jo det de vil, å skape frykt, er ikke helt sikker på om det var lurt å gå ut med dette og gjøre folk redde i sitt eget hjem. Anonymous poster hash: c6d51...0ab
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Husk at det var vi som invaderte Irak. De plaget ikke oss, truet ikke oss, men allikavel sendte vi ned miner, raketter og bomber. Hadde det vært mine barn som hadde blitt uskyldig offre for bombeangrep fra et land jeg knapt visste eksisterte, så hadde mitt hat for dette landet vært temmelig stort. Som man reder ligger man, vi hadde ingenting nede i Irak å gjøre. Irakerne ønsker vel demokrati like mye som vi ønsker muslimsk lover. Anonymous poster hash: 1da78...ae3 Oi, du var smart. Foreslår at du leser litt jeg, både om Norges jobb i krigen i Irak og ekstremisme. Kanskje litt om islamister også og om IS så klart Anonymous poster hash: 941ae...1af
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Har ikke sett nyheter på tv i det siste. Er det i noen avisen og? Anonymous poster hash: 5acb3...6a5
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 De er noen underutviklede aper hele gjengen. Enkelte religiøse burde blitt kjeppjaget fra landet. Anonymous poster hash: 0a24a...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå