Gå til innhold

Sunneste yoghurt til voksne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er det?

Bortsett fra naturelle.. For sur.. :/

Er f.eks gresk yoghurt greit som frokost sammen med litt musli? Er gresk yoghurt med vanilje ok?

(Det er jo så godt.. Kan det virkelig være sunt??)

Anonymous poster hash: 66f76...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunt i forhold til hva? Hvilket kostholdsregime følger du?

Anonymous poster hash: 548b5...78a
Skrevet

Jeg foretrekker yoplait dobbel 0%, spiser en sånn med litt havregryn i til frokost.

Skyr er det mer proteiner i, men den synes jeg er litt for "tørr" til å ha havregryn i. Bruker skyr i smoothie da, med litt skummetmelk og frosne bær blir det deilig kveldsmat, nesten som is :)

Anonymous poster hash: 6448b...13b
Skrevet

Tja.. Hva skal jeg si..kostholdsregime?? Hmm.. Det må vel gå an å spise sunt uten å bli helt hysterisk og bundet til et kostholdsregime!

Tror mitt kostholdsregime kan kalles: alt med måte!!! :)

Skrevet

Jeg foretrekker yoplait dobbel 0%, spiser en sånn med litt havregryn i til frokost.

Skyr er det mer proteiner i, men den synes jeg er litt for "tørr" til å ha havregryn i. Bruker skyr i smoothie da, med litt skummetmelk og frosne bær blir det deilig kveldsmat, nesten som is :)

Det ble pratet i radioen i dag ar yoplaiten har 20% sukker så den ville jeg holdt meg unna.

Jeg spiser gresk youghurt med vanilje og 4-korn i.

Anonymous poster hash: 770df...ac3

Skrevet

Tja.. Hva skal jeg si..kostholdsregime?? Hmm.. Det må vel gå an å spise sunt uten å bli helt hysterisk og bundet til et kostholdsregime!

Tror mitt kostholdsregime kan kalles: alt med måte!!! :)

Da kan du spise alle typer yoghurt med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 548b5...78a

Skrevet

Det ble pratet i radioen i dag ar yoplaiten har 20% sukker så den ville jeg holdt meg unna.

Jeg spiser gresk youghurt med vanilje og 4-korn i.

Anonymous poster hash: 770df...ac3

Jeg skrev youplait dobbel 0%, det er den typen yoghurt de har som er inneholder 0% sukker og 0% fett. Yoplait har mange youghurt-typer, og dobbel 0% er "diett"-versjonen deres.

Skrevet

Skyr.

Anonymous poster hash: ef605...629

Skrevet

Men youplait dobbel 0% inneholder vel andre typer kunstig søtning i steden for sukker? Vet ikke hva som er best jeg....

Anonymous poster hash: 73b0e...5bf

Skrevet

Kommet en ny go'morgen yoghurt som heter zero, kanskje den?:)

Anonymous poster hash: 6ea22...a37

Skrevet

Men hva med gresk yoghurt? Er det så sunt som alle skal ha det til? Må det være den naturelle? Er vanilje yoghurten proppfull av sukker?

Skrevet

Prøv naturell yoghurt med banan, litt honning og valnøtter i. Nam, nam:) kanskje ikke den med minst fett men uten raffinert sukker og ikke noe kunstig søtning ( bedre med naturlige søtningsmiddel mener jeg).

Anonymous poster hash: b79cc...f4e

Skrevet

Her går det i gresk yoghurt, men når jeg er i Norge er det Biola yoghurt naturell som hele familien spiser med god samvittighet. De andre yoghurt naturelle er for sure, yoghurt med frukt blir for mye, og søtningsnidler spiser vi ikke.

Anonymous poster hash: 1f983...fd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...