Gå til innhold

Hvilken type yoghurt er sunnest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 1,5 år som er veldig småspist, særlig på morgenen.

Yoghurt liker hun godt, så om hun ikke spiser noe særlig skive hjemme pleier jeg å sende med henne en yoghurt til frokosten i bhg.

Hittil har jeg kjøpt den fra sprett som inneholder 4 % tilsatt sukker. Er det andre merker som er bedre? Har smakt på den, og syntes ikke den var så søt. Den som heter dobbel 0 fra Yoplait inneholder vel kunstig søtning, og det vil jeg ikke at hun skal få i seg.

Anonymous poster hash: b419b...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bra nok, ev. kan du kjøpe de små begrene fra Danonino, synes Sprettyoughurtene er litt store. Hjemme kan du blande naturellyoughurt med f.eks banan, bær ol. Går også an å blande inn litt rapsolje for å få inn litt ekstra kalorier, gjorde det med min første, både i youghurt, middagsglass (ev. litt smør) og i grøt. Sjekk ut kjøleskapgrøt, kanskje noe hun vil like ettersom det er laget med youghurt?

http://www.kk.no/livsstil/frokosten-som-%C2%ABlager-seg-selv%C2%BB-28506

Anonymous poster hash: 6a452...f47
Skrevet

Vi sender med sprett naturell i bhg. Irriterar meg å måtte kjøpe dyre småbeger, men det må vere samme sort beger som dei andre får om ho skal vere fornøyd (og då er bhg fornøyd). Er det artige motiv på har ho ingen ting imot naturellyoghurt.

Skrevet

Tusen takk for tips, kjøleskapsgrøt har jeg ikke hørt om før! :) For en god idé!

Anonymous poster hash: b419b...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...