Gå til innhold

Dagens litt av hvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øverst på morgenelskelisten er som vanlig:

Et stk kopp Empire fra Bing&Grøndahl fylt til randen av blå java, gloende het som sådan.

Så følger:

Sol. Ikke mer enn seks grader tidlig i dag, men med håp om reprise av siste dager blir det nok over tyve i dag også og gutta er på skoleveien i shorts.

Fred. Fine ungene klarer seg selv på skoleveien, selv storeguttungen på 11 vil ha mammaklem før han går. (I toppen av trappen og før kompisene ringer på, men dog, han kom opp ens ærend)

Minstebror insisterer på å sove i mammas seng når pappa er bortreist, og mamma må innrømme at hun liker det ganske godt. Det er lett å sovne til en seksårings rolige pust.

Tror ikke jeg har noe hat i det hele tatt. Ikke som er verdt å dvele ved, iallefall.

Ha en fin dag, alle!

Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Vel nå er det jubel (i den grad man kan det med bedøvelse fra leppa til nakken..)!

Tannlegen sa at jeg må bytte 2 gamle fyllinger og da orker jeg ikke vente, så tok en med en gang (skrekk så det holder..).

Men har jo slik en fin tannlege (med tempur stol - kunne gjerne hatt en sånn hjemme) - hun prater og beroliger og setter pessimist dose med bedøvelse og vips ferdig på rekordtid!

Eneste hatet er prisen, men jeg kimser ikke med tenna!

Skrevet

Har også litt elsk i dag så starter med det :)

Ny telefon er supert

Bilen er tilbake til sitt gamle jeg

Har vært og bestilt nye stoler til stua i dag, etter over 1 års leting og prøving

Skal hente stolene i morgen

Har enda minilastebilen til mannen som svigerfar egentlig skal få ha så slipper henger for å hente stolene

Sol og god temp

Storesøster er sliten, men bedre

Lillebror er mer eller mindre frisk og har vært på skolen i dag

Ferdig med lekser for denne uka

Hat

Fotballturnering på søndag, en plass uten parkering. Tenk at jeg må grue meg i mange dager for noe slikt

Jeg blir ikke slankere av å være syk og sulten og kvalm

Trøtt som tusan i dag for jeg ikke la meg i går

Venter på pakker i fleng fra ebay, men det tar så lang tid

Skrevet

Jeg overlevde jobbintervju i dag! Satt der og klamret meg fast til veska og følte jeg ble solbrent av lyset i taket, men ellers gikk det ganske greit:) Jeg vil ha den jobben!

Jeg må kjøpe meg nye klær hvis jeg får jobben, men det går greit.

Også har jeg sjokoladepudding i kjøleskapet, så dagen er ikke så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...