Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg er i ferd med å miste, men det går så tregt. Små mengder blod hver time gjennom dagen. Noen måte å få det unnagjort raskere på? Gå en tur f.eks? Jeg får ikke sove nå uansett og jeg orker ikke dette flere dager i strekk. Anonymous poster hash: 765cd...180
Snabeltann Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Kjerringråd: Store doser c-vitamin gjennom aborten. Kanel. Gå i trapper. Hoppe tau. Men det er nok best å bare ta tiden til hjelp. Event kan en tur til gynokolog være hensiktsmessig. Du kan få cytotec for å hjelpe til å tømme livmoren.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Klem til deg. Jeg fikk velge om jeg ønsket cytotec for å få fortgang, og jeg takket ja til det. Var da i mye bevegelse for å få fortgang, og det funket. Høye kneløft, knebøy, jogging på stedet hvil. Lykke til! Og føler med deg! Anonymous poster hash: c082f...1fe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Gå til legen og få piller. Jeg småblødde en uke og ble lagt inn pga komplikasjoner. Fikk da piller og livmor var da tom på fem timer. Sluttet å blø etter 8 dager og ble gravid på nytt etter 25 dager. God klem til deg. Anonymous poster hash: c552b...9d7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Takk for tips og støtte Er prøverørsbarn så går ikke gjennom det en gang til. Anonymous poster hash: 765cd...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå