Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jag mistet min mor for 1,5 år siden. Ble gravid rett etter og har nå et lite barn med samboeren min. Har et barn fra før og som er 5 år. Har tenkt siden jeg møtte mannen at dette er min store kjærlighet og synes han er verdens fineste. Jeg elsker barna mine så høyt at det verker og vi har flott hus og bil. Jeg burde vært glad. Sannheten er at di siste 2 mnd har jeg bare vært irritabel og kranglet Mye jeg og mannen(han er like god som meg, om ikke verre), har helt angst for rot og driver å rydder å organiserer dagen lang,-kjenner behov for å kvitte meg med Alt vi ikke bruker i huset. Føler atpåtil for å kvitte meg med den flotte mannen min og. Før var jeg ei blid og glad jente, nå kjennes jeg som regel trist eller irritert. Føler meg rett å slett ikke tilfreds om dagene. Hva skjer? Hva skal jeg gjøre? Vil ikke ha det slik mer.. Anonymous poster hash: 6466b...6c4
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Noen? Anonymous poster hash: 6466b...6c4
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Gå til legen, sikkert fødselsdepresjon. Hvis ikke får du jo skjerpe deg, og oppføre deg som folk så dere slipper krangling. Anonymous poster hash: a7829...e77
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Har du fått bearbeidet tapet etter din mamma? Prøvd å snakke med noen? Sorggruppe? Om dette var pga sykdom, så vet jeg at div foreninger har pårørendegrupper.. for eksempel kreftforeningen osv. Var dette en ulykke, så kan det være godt å få snakke med noen utenifra.. Prest om du er kristen, eller andre. Lege og for eksempel hs kan nok hjelpe deg med å finne ut hvem du kan snakke med. Alle kan ha perioder der man er sliten og irritabel, men om det er vanskelig å komme seg opp igjen, kan det være godt med en liten dytt. Anonymous poster hash: a97d4...903
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Hadde fødselsdepresjon fra barnet var født og i ca 5 mnd. Gikk i terapi, og ble til slutt 'bra' etter langt å lenge. Mannen min og jeg er svært forskjellig, jeg liker å ha det ryddig, han ser ikke rot. Jeg liker å være hjemme med familie, han liker å være ute med gutta, han bruker penger, jeg prøver å spare. Disse tingene gjør at det blir krangling, så er ikke jeg som 'bare må skjerpe meg'. Til svar nr 2, nei det har jeg ikke fått gjort. Har aldri fått tid til å sørge.. Gikk til samtaler frem til alle(inkl meg), mente jeg var bedre da barnet var rundt 5 mnd. Vet ikke hva som skjer med meg nå.. Bare ikke er lykkelig. Hi Anonymous poster hash: 6466b...6c4
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Flere? Anonymous poster hash: 6466b...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå