Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Kor mykje er det man må gå ned for at det skal bli ekstrem svangerskapskvalme? Er heile kvalm heile tida, heldigvis har eg berre kasta opp eit par ganger. Men vekta går berre ned uansett. Har gått ned to kilo sida eg blei gravid, og legen begynte å bli bekymra sist gang eg var inne. Begynner å bli litt redd sjølv her Anonymous poster hash: 8442f...1b7
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 5% av kroppsvekten før du bør gravid regnes som HG. Anonymous poster hash: 94ce4...813
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Jeg gikk ned 3-5 kg i mine svangerskap. Men legen min har aldrig vært bekymret. Eneste var i mitt 2 svangerskap så hadde jeg kun gått opp de 4 kg jeg hadde gått ned i frem til uke 30. Så da ble jeg sykemeldt. Symfyse målet mitt flatet også litt ut. Når jeg fødte så hadde jeg kun gått opp totalt 7 kg, og det var inklusiv de 4 kg jeg hadde gått ned de 3 første mnd. Anonymous poster hash: f3946...7fb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Jeg gikk ned 3-5 kg i mine svangerskap. Men legen min har aldrig vært bekymret. Eneste var i mitt 2 svangerskap så hadde jeg kun gått opp de 4 kg jeg hadde gått ned i frem til uke 30. Så da ble jeg sykemeldt. Symfyse målet mitt flatet også litt ut. Når jeg fødte så hadde jeg kun gått opp totalt 7 kg, og det var inklusiv de 4 kg jeg hadde gått ned de 3 første mnd. Anonymous poster hash: f3946...7fb Okei, tusen takk for å dele! Vart veldig redd når eg berre går ned. Anonymous poster hash: 8442f...1b7
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Min lege begynte ikke å bekymre seg før jeg hadde gått ned 10 kg. Gikk vel ned 7 kg totalt. Klarte å klore til meg et par kilo før barnet kom. Anonymous poster hash: 49333...662
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 2 kg er da ingenting. Jeg gikk ned 8-9 kg første 10 ukene begge gangene. Men fikk i meg væske, så fikk ikke inntrykk av at legen var bekymret akkurat. Bare litt bestemt på å sykemeldte meg😊 Anonymous poster hash: 95633...c6c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Jeg har gått ned 12% av min egen kroppsvekt og er ikke stor i utgangspunktet.Er i uke 12. Har vært til flere kontroller på sykehus og Fastlege, men ingen er bekymret enda. Hadde hyperemesis forrige gang også, da ble jeg innlagt på sykehus flere ganger og fikk intravenøst. Var mye sykere da enn nå selvom jeg ikke gikk like mye ned i vekt som jeg har gjort til nå. Definisjonen av hyperemesis er 5%av kroppsvekt. Anonymous poster hash: 42602...584
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Jeg har gått ned 12% av min egen kroppsvekt og er ikke stor i utgangspunktet.Er i uke 12. Har vært til flere kontroller på sykehus og Fastlege, men ingen er bekymret enda. Hadde hyperemesis forrige gang også, da ble jeg innlagt på sykehus flere ganger og fikk intravenøst. Var mye sykere da enn nå selvom jeg ikke gikk like mye ned i vekt som jeg har gjort til nå. Definisjonen av hyperemesis er 5%av kroppsvekt. Anonymous poster hash: 42602...584 Heldigvis har eg berre mista 3% til no. Skal prøve å klamre fast til kiloane for å ikkje miste meir no. Anonymous poster hash: 8442f...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå