Gå til innhold

Logoped på skolen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har fått det nå og vi er kjempeglade.

Men vi må være med hver gang. Er det vanlig? Litt problematisk å få fri hver uke fra jobb.

Anonymous poster hash: 8c3d3...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har sønnen logoped 1 g pr uke,og vi er aldri med,han har hatt logoped i 5 år nå tenker jeg....bare for at han ikke kan si s.vi synes det er litt rart og unødvendig men.....

Anonymous poster hash: 535d1...ae1
Skrevet

På skolen vår har mange logoped. Foreldre er aldri med. Enten har du misforstått eller så ville jeg undersøkt det nærmere, og funnet ut om det sto noe sted at det kan bli pålagt.

Anonymous poster hash: c0bbf...9bc
Skrevet

Vår datter gikk hos logoped i 1. og 2. klasse, vi var på totalt to møter, ellers var hun alene. Kan du ha misforstått opplegget?

Anonymous poster hash: f8763...319

Skrevet

Har ikke misforstått. Etter første time ringte læreren meg og sa at logopeden hadde som policyat en av foreldrene skulle være med..

Skrevet

Høres merkelig ut, jeg jobber i skolen og mange av våre elever har logoped, der har jeg aldri sett at foreldrene er med. De for mail av vår logoped ifht hva de skal øve på/følge opp hjemme, men ikke noe kontakt utover det.

Anonymous poster hash: 5ba85...559
Skrevet

Syns også det er merkelig. Burde holdt at vi var med en gang så vi så hvordan øvelsene skulle gjøres.

Det er ikke så lett å gå fra jobb klokken 10 en gang i uka.

Skrevet

Har barn på bhg som går til logoped, vi må være med hver gang, herk med jobb, men må man, så må man

Anonymous poster hash: 8c519...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...