Gå til innhold

Heheh Suzanne Aabel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho får sagt det....

Det må tære voldsomt på sjølvbildet å gå rundt i idealkroppen altså...

Det er ikkje noko gøy å vere tynn og vellukka om ein ikkje kan få lov å sjå ned på dei som ikkje er det. Eg trur nok mange tynne kjenner irritasjon over å bli kalla tynn. Men eg trur faktisk ikkje at dei klarar å sette seg inn i korleis det er å gå rundt i eit ekstremt synleg skal som er forrakta av samfunnet. Fordi dei er naturleg tynne forstår dei heller ikkje at det ikkje skal ekstremt frotseri og latskap til for alle å legge på seg. Dei ser fedme som eit val, noko som er lett å unngå  og foraktar derfor overvektige i endå større grad. Såpass at overvektige, uavhengig av om dei står for kommentarane dei er så såra over...

Anekdotisk, men lkevel: På ungdomsskulen forsøkte ei jente som seinare blei frøken Noreg å mobbe ei av jentene i klassa mi som var litt lubben. Ein av gutane med ei sjeldan evne til blande seg inn der det var naudsynt, svarte at ho kunne ta ein titt på sine eigne kyllingbein før ho kritiserte andre. Ho har sutra både offentleg og ellers sidan om kor mange stygge kommentarar ho fekk på kyllingbeina sine stakkar, men nemnde aldri at dei kom etter at ho mobba andre. Ho svara forøvrig at ho syns det var teit at han skulle sei det om henne, alle kunne jo sjå at ho var mykje finare den lubne jenta. Det trur eg er underliggande for mange av dei stakkars tynne.

Anonymous poster hash: 90318...3c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho får sagt det....

Det må tære voldsomt på sjølvbildet å gå rundt i idealkroppen altså...

Det er ikkje noko gøy å vere tynn og vellukka om ein ikkje kan få lov å sjå ned på dei som ikkje er det. Eg trur nok mange tynne kjenner irritasjon over å bli kalla tynn. Men eg trur faktisk ikkje at dei klarar å sette seg inn i korleis det er å gå rundt i eit ekstremt synleg skal som er forrakta av samfunnet. Fordi dei er naturleg tynne forstår dei heller ikkje at det ikkje skal ekstremt frotseri og latskap til for alle å legge på seg. Dei ser fedme som eit val, noko som er lett å unngå  og foraktar derfor overvektige i endå større grad. Såpass at overvektige, uavhengig av om dei står for kommentarane dei er så såra over...

Anekdotisk, men lkevel: På ungdomsskulen forsøkte ei jente som seinare blei frøken Noreg å mobbe ei av jentene i klassa mi som var litt lubben. Ein av gutane med ei sjeldan evne til blande seg inn der det var naudsynt, svarte at ho kunne ta ein titt på sine eigne kyllingbein før ho kritiserte andre. Ho har sutra både offentleg og ellers sidan om kor mange stygge kommentarar ho fekk på kyllingbeina sine stakkar, men nemnde aldri at dei kom etter at ho mobba andre. Ho svara forøvrig at ho syns det var teit at han skulle sei det om henne, alle kunne jo sjå at ho var mykje finare den lubne jenta. Det trur eg er underliggande for mange av dei stakkars tynne.

Dei ser fedme som eit val, noko som er lett å unngå  og foraktar derfor overvektige i endå større grad. Såpass at overvektige blir SKYTESKIVA, uavhengig av om dei står for kommentarane dei er så såra over...

Skrevet

Latterlig av bornstein. Bra at Susanne tar til motmæle. Stygt gjort å mobbe noen pga utseende, men feite og tynne lever jo i vidt forskjellige verdener omdømmemessig. Forakten for de tjukke er jo helt grenseløs. Tynn (og sunn??) er blitt den nye religionen.

Skrevet

Suzanne Aabel er en forfriskende fargeklatt av en kvinne syns jeg! Likandes og rett frem. Akkurat min kopp te! Skulle gjerne hatt en slik ærlig og lite høytidelig venninne som tørr å si meningene sine og diskutere saklig ulike temaer! Interessant menneske spør du meg 😊😊 Virker også som en god mamma ut fra tvserien bloggerne 👍

Skrevet

liker liker liker dette innlegget av suzanne og HI :D. Kan ikke fått vært mer enig i at fedme ofte forbindes med karaktertrekk (latskap o.l.), det er stigmatiserende og kan på ingen måte sammenlignes med det å være for tynn.

Og det kan jeg utmerket godt forstå, som selv er normalvektig. Syns det er merkelig at det ikke er innlysende for alle.

Anonymous poster hash: 528c9...064
Skrevet

Eg har ei oppleving av at "eg et som ein hest, men legg ikkje på meg" er meir akseptert enn "eg et som ein spurv, men legg på meg likevel". Likevel kjenner eg fleire med lett overvekt som oftast ikkje et meir enn tre-fre knekkebrød og ein normal middagsprosjon om dagen. Dei et nok ikkje spesielt variert og sunt, men det er jo ikkje fråtsing inne i bildet.

Folk kritiserer overvektige for å ete opp verdas ressursar, men om ein tynn person får i seg ein liter regnskog/palmeolje om dagen er det greit, for det synast jo ikkje utanpå. Ergo er det eigentleg det å vere feit som provoserer, ikkje ressursbruken. Det blir berre endå ein ting å mobbe overvektige for. Eg sett det på spissen altså;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...