Gå til innhold

Jeg spiser for lite!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg spiser bra og ganske mye mat, men sliter med å komme over 1500 kcal daglig.

En dag er eks:

Frokost 1 grovt rundstykke med smør og agurk

Mellommåltid banan eller eple

Lunsj 1. Grovt rundstykke

Mellommåltid banan eller eple (motsatte av tidligere)

Middag 2/4 grønnsaker 1/4 kjøtt og 1/4 karbohydrater.

Etter middag pleier jeg å være mett ut kvelden og tar en gulerot hvis jeg må ha noe.

Drikker vann, fun, te eller kaffe uten sukker... Skjønner ikke hvor jeg skal få tvingt inn flere kalorier, jeg er mett...

Anonymous poster hash: f6f77...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser knekkebrød til HVERT måltid. Slå den du!!! Driter i kaloriene, hadde jeg bare fått i meg mer næring

Anonymous poster hash: 46609...119

Skrevet

Hiv noe saus på middagen og litt majones på rundstykket så øker kaloriene kjapt.

Anonymous poster hash: af11e...2ef

Skrevet

Jeg spiser knekkebrød til HVERT måltid. Slå den du!!! Driter i kaloriene, hadde jeg bare fått i meg mer næring

spiser du ikke middag? :-/

Anonymous poster hash: 62d8d...30f

Skrevet

Nei, spiser ikke middag:( reagerer på ALT! Er til utredning, det tar tid! Men det positive er at kroppen har en fantastisk mulighet til å tilpasse seg mye rart! Så jeg føler meg bra;) men vet at det ikke går i det lange løp.. levd slik i snart 3 år, så nå må mirakel skje snart om jeg skal bli gammel:)

Skrevet

??? Har ikke noe ønske om å slå dietten din, jeg bare lurte på hvordan jeg kunne lure inn litt mer kalorier på en sunn måte i mitt kosthold...

Skal prøve å bli flinkere til å lage saus. Er ikke så veldig glad i majones, men det finnes sikkert noe på tube som er spiselig... Kom på at hvis jeg bytter ut et rundstykke med en avokado eller tar det til kvelds så får jeg i meg masse kalorier...

Skrevet

Beklager, min frustrasjon tok overhånd! Drikk noe med litt ekstra kalorier i, spis nøtter i mellom måltidene?:)

Skrevet

Beklager, min frustrasjon tok overhånd! Drikk noe med litt ekstra kalorier i, spis nøtter i mellom måltidene?:)

Skjønner at det kan være frustrerende ø din situasjon, håper de klarer å finne ut av det snart!!

Jeg er desverre allergisk mot nøtter, men takk for tipset uansett😃

Skrevet

Jeg også spiser enormt lite, og det har vært slik siden jeg var... 8 år? Og er det ikke noe jeg kan ha på knekkebrødene mine, så spiser jeg ikke. Middag spiser jeg heller ikke. Og jeg lider nå av beinskjørhet, og det er helt.. forferdelig vondt... Så jenter; pass på.

Anonymous poster hash: 7d276...a27
Skrevet

Jeg og spiser for lite. Rekker ikke frokost,rekker av og til ikke lunsj (er sykepleier) spiser middag,men er da mer kvalm enn sulten pga sult og stress,spiser litt kvelds,men blir da alt for fort mett pga magen føles som om den har krympet. Er stresset og oppjaget hele dagen og også om natten fordi jeg har så mye å gjøre! Er bakpå med alt av husarbeid,klesvasking,lekser og aktiviteter med ungene og møter hit og dit. Sover dårlig og for lite.. Jeg er slank fra før (167 og 53 kg) Jeg trenger mat! Men alt i alt blir det for lite ila dagen.

Anonymous poster hash: d3a7e...565

Skrevet

Du spiser kanskje ikke for lite kalorier, men feil mat. Spis masse grønnsaker, særlig rå. Og spis 2 ganger om dagen, ikke stress og hold deg i aktivitet. Det er iallefall oppskriften fra Hunza folket - et av de mest sunne folkegruppene i verden. De lever til de er 120-140 og får aldri kreft. :) Dette var altså ment som en oppmuntring siden du er redd for å få i deg for lite kalorier. Det er ikke sikkert det er mengden kalorier du skal telle, men heller type mat. Spis mindre dyreproteiner og mere grønnsaker og noe grove kornprodukter, så holder du deg nok i topp form. 

Anonymous poster hash: 2ad1e...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...