Gå til innhold

Hvor vanlig er det? Om barn som går på turn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min går på turn og hun elsker det. 

Turn er noe som virkelig passer til henne. 

Klubben hennes har oppvisning to ganger i året. På slutten av hver sesong er det ny oppvisning. Mye venting, 5-10 min. med opptreden, før man setter seg bort i hjørnet og spiser kjeks mens andre får opptre. 

Det er en stor klubb og alle gruppene skal vise seg frem for familie og venner. 

Hvor vanlig er det? Har de fleste klubbene oppvisning? 

Oppvisningen er eneste grunnen til at hun har lyst til å slutte på turn.

Anonymous poster hash: 2117f...b9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle de klubbene jeg har vært borti har oppvisninger, men ungene trenger jo ikke være med om de ikke vil.

Anonymous poster hash: bb037...5c1

Skrevet

Vår har i alle fall det. Vi har ikke vært med alle gangene. Det er frivillig så hun må ikke være med på de.

Skrevet

Så dere lar barna selv velge om de vil være med på oppvisningen? Ok, jeg har tenkt at det er en del av pakken, selv om datteren min ikke liker det. 

Jeg får tenke litt på det.

Anonymous poster hash: 2117f...b9d
Skrevet

Jeg tror slike oppvisninger er vanlig.

Da mitt barn gikk på barneturn/turnlek i 3-5-års alderen droppet vi disse oppvisningene glatt. Fikk høre av andre at det var som HI beskriver, masse venting og lite turning, samt mye folk, køer og egentlig mest styr.

Anonymous poster hash: 2ba5f...8ac
Skrevet

Vi har kun til jul. Frivillig å være med

Anonymous poster hash: 0585d...78b

Skrevet

Har fire barn som alle har gått på turn i mange år, og de oppvisningene var vi med på de første par gangene, etter det har vi droppet det glatt. Ungene har ikke lyst og da ser jeg ingen grunn til å presse dem altså. De går på turn for treningen sin del, ikke for å være med på den oppvisningen.

Anonymous poster hash: dcc33...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...