Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 holder på å slette en haug med bilder ( vemodig) , men har forsikret meg om at nesten alle har kommet inn på icloud, delte bilder. MEN det er fortsatt 12(!!!) GB opptatt pga bildene, altså icloud. jeg har de jo på pc nå, men jeg må frigjøre masse plass her, og aner ikke hvordan jeg skal få det til uten å miste bildene mine Anonymous poster hash: d7d81...d35
Lille krøll Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Legg de i en annen mappe på pc enn iCloud. Skulle det gå gærent så har du de.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Legg de i en annen mappe på pc enn iCloud. Skulle det gå gærent så har du de. ok takk, da skal jeg prøve på det nå. jeg sikkerhetskopierer de nå på tlf står det, men ser jeg har gjort noen feil før jeg fant ut av det, som førte til at jeg mistet noen, men det får gå. så lenge mesteparten blir reddet. Anonymous poster hash: d7d81...d35
*Yuna* Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Importerer alle bildene inn på selve pcen også ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå