Gå til innhold

Sykt usunt med kaffe latte, fra kafe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper en enkel med vaniljesmak fra kafe de gangene jeg er på bytur, det er min kos. Men etter litt googling ser jeg jo det fort kan komme opp i mange kcal? :( drikker kun én da, aldri fler av gangen :-) Vet helmelka og skummet er litt usunt... 

Anonymous poster hash: cf9d6...cf6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Gå heller for cappucino eller cortado.

Anonymous poster hash: ed271...828

Skrevet

Det ligger fra 140-280kcal i en latte, men hvor usunt det er kommer jo ann på resten av kostholdet, aktivitetsnivået og den psykiske verdien. Hvis dette er en ting du nyter i et ellers balansert kosthold er det bra, derimot hvis dette er noe som du føler skyld over og angrer på er det ikke bra mener jeg.

Anonymous poster hash: e6655...3bc

Skrevet

Er du normalvektig er dette noe du kan unne deg.

Er du overvektig bør du nok gå gjennom en større del av kostholdet ditt,det er nok neppe denne ene kaffeen en gang iblant som er skuldig..

Anonymous poster hash: 58f9b...281

Skrevet

Selve espressoen er det jo minimalt med kalorier i, så om du velger lettmlk og dropper sirup er det samme kaloriinnhold som et glass melk i tilsvarende str. 

Anonymous poster hash: 2ff36...208
Skrevet

Det ligger fra 140-280kcal i en latte, men hvor usunt det er kommer jo ann på resten av kostholdet, aktivitetsnivået og den psykiske verdien. Hvis dette er en ting du nyter i et ellers balansert kosthold er det bra, derimot hvis dette er noe som du føler skyld over og angrer på er det ikke bra mener jeg.

Hehe, jeg trener ellers og har et relativt bra kosthold ;) Drikker jeg en kaffe latte styrer jeg unna sjokolade, + annen usunn kos. 

Skrevet

Hehe, jeg trener ellers og har et relativt bra kosthold ;) Drikker jeg en kaffe latte styrer jeg unna sjokolade, + annen usunn kos. 

Veier ca 60 kg og er 160 cm. Fikk barn for 5 mnd siden, så prøver å bli litt sunnere, har enda et par babykilo igjen å få vekk.. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...