Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg er naturlig kommunebrun. Farger håret brunsvart og har gjort det i mange år. Problemet er at nå begynner jeg å få grå hår, slik at etterveksten blir veldig synlig når håret er så mørkt. Innbiller meg at dersom jeg farger det i en lysere brunfarge vil dette bedre seg? Jeg er ikke grå overalt, men mest helt fremme. Men for å få det lysere må jeg vel avfarge? JEg har langt hår og er redd for at det skal bli veldig slitt. Kler overhodet ikke striper. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Og evnt. kan anbefale en farge som er fin? Jeg er en "vinter" og skal altså ha en kald tone. Må ikke være rødskjær i fargen. Anonymous poster hash: 35d0b...47f
min<3 Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Du Bør først og fremst gå til en frisør og ikke gjøre det selv hjemme. Vanskelig å få det jevnt, nok farge, ikke i etterveksten ol. Utenom det må jo fargen korrigeres etterpå for å få vekk uønsket skjær i håret. Denne fargen er helt umulig å velge på forhånd og man må ofte i salongen farge med flere forskjellige farger for å få et jevnt resultat. Avfarging er et stort prosjekt og større hvis man har langt hår, veldig mørkt og hjemmefarget. Men det er ikke umulig
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Takk for svar. Har aldri farget det hjemme, så blir hos frisør ja Anonymous poster hash: 35d0b...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå