Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid, som var langt i fra planlagt . Og jeg ønsker å utsette bryllupet til neste desember. Jeg vil ha på meg den nydelige kjolen jeg har valg vil drikke champagne og ha det gøy. Jeg vil ikke være kvalm og sliten i bryllupet mitt. Er dette urimelige av meg? Min mann vil gifte seg i desember, og syntes jeg er vanskelig siden jeg vil vente pga de tingene jeg nevnte over. Hva hadde du/dere gjort? Anonymous poster hash: ed8e3...4af
FruMille Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Tenker akkurat som deg, jeg hadde utsatt bryllupet Gratulerer forresten
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 For meg var det viktigere at vi var gift når barnet kom enn å drikke alkohol på byllupsfesten. Føltes som en enorm trygghet at vi var gift når vi ble foreldre. Giftet oss da jeg var 7mnd. på vei. Anonymous poster hash: 438d6...d86
overlord Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Du får sikkert fortsatt på deg kjolen i desember? Evnt. tilpasse den litt. Ville ikke ha utsatt pga. graviditet, iallefall ikke når bryllupet er planlagt og den ene parten ønsker å gjennomføre.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Hei HI. Vil bare komme med et innspill. Jeg giftet meg med 8 måneders baby. Var heller ikke bare bare, vanskelig å finne klær til meg. Ammet enda. Var helt utkjørt, orket ikke å slanke meg, helt uaktuelt å dra på bryllupsreise. Hvem skal passe babyen i brylluppet, alle vi kjenner r jo dr... Det ordnet seg det altså. men det jeg prøver og si er at det er ikke sikkert at formen er på topp med en liten i huset. Anonymous poster hash: 84d09...8aa
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Skal love det er ei stri å gifte seg når man ammer. Anonymous poster hash: 6417c...4e4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Takk for svar, glemte å legge til at i sist var jeg veldig kvalm i svangerskapet, vil ikke risikere å spy i kirken eller på min egen fest. Nei jeg vil skinne jeg vil være vakker og se nydelig ut, jeg vil ha den kjolen på. Og ja jeg vil drikke alkohol i bryllupet mitt. Anonymous poster hash: ed8e3...4af
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Hei HI. Vil bare komme med et innspill. Jeg giftet meg med 8 måneders baby. Var heller ikke bare bare, vanskelig å finne klær til meg. Ammet enda. Var helt utkjørt, orket ikke å slanke meg, helt uaktuelt å dra på bryllupsreise. Hvem skal passe babyen i brylluppet, alle vi kjenner r jo dr... Det ordnet seg det altså. men det jeg prøver og si er at det er ikke sikkert at formen er på topp med en liten i huset. Anonymous poster hash: 84d09...8aa I følge mine regninger vil babyen komme i mai/juni det vil at at baby er 6-7 mnd, har jo allerede en på 3 som og må passes. Med Nr 1 mistet jeg melken når han var noen uker, håper jo at jeg kan amme, men er ikke sikkert dessuten når baby er 6 mnd kan den jo få tillegg pluss annen mat. Anonymous poster hash: ed8e3...4af
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Jeg giftet meg med 5 mnd gammel baby. Ville heller vært gravid. Men for all del, vi koste oss vi. Men alkohol utgikk uansett pga amming. Kjolen måtte kunne ammes i, og bryllupsreise uten bebis med var uaktuelt. Anonymous poster hash: dfcc2...350
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Skal du utsette det, ville jeg utsatt 2 år om jeg var deg.. Jeg ville egentlig vente selv siden vi hadde liten baby nå. Har to barn fra før. Men det passet så fint, og jeg er ikke glad i alkohol uansett, så er glad vi endelig er gift,men jeg skulle gjerne reist på tur md mannen alene en gang, Anonymous poster hash: dfcc2...350
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Jeg giftet meg med 5 mnd gammel baby. Ville heller vært gravid. Men for all del, vi koste oss vi. Men alkohol utgikk uansett pga amming. Kjolen måtte kunne ammes i, og bryllupsreise uten bebis med var uaktuelt. Anonymous poster hash: dfcc2...350 Jeg kommer til å drikke uansett. Baby får pumpet melk eller tillegg i 2 døgn. Bryllupsreise tar vi senere 😊 Anonymous poster hash: ed8e3...4af
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Gifte seg på tinghuset kunn dere må og få velsignelse i kirken, i kjolen og ha festen neste år??? Anonymous poster hash: 044a9...7f9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Jeg gifta meg da jeg var 16 uker på vei og det var storveis. Hadde trodd jeg skulle synes det var kjipt å ikke kunne drikke, men det tenkte jeg ikke på. Var faktisk kjipere å ikke drikke da jeg forlover i et bryllup noen uker før... Kjolen passet forresten perfekt (men kunne ikke ventet en uke lenger da hadde den ikke passet tror jeg) Anonymous poster hash: 2a492...b40
Elsker livet Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Jeg hadde aldri utsatt det, og syns det er urimelig i forhold til mannen din. Men jeg har aldri drømt om bryllup, kjoler og champagne. Er disse tingene på denne dagen noe av det viktigste/mest spennende du har sett for deg i livet så forstår jeg at du tenker på det.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 Jeg ble uplanlagt gravid etter at vi hadde satt dato for bryllupet. Vi holdt på datoen, så jeg var 5 mnd gravid da jeg giftet meg. Skulle jeg valgt på nytt hadde jeg utsatt bryllupet. Det ble mer kjedelig og kjærringaktig enn jeg hadde sett for meg. Ikke bare på grunn av alkoholen, men fordi jeg måtte konstant tisse, kjolen var trang, jeg var trøtt og sliten og grinete, og jeg var egentlig bare glad da alle hadde dratt hjem.. Anonymous poster hash: f28c8...c24
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #16 Skrevet 17. september 2014 Hadde utsatt. Anonymous poster hash: f8310...fb1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #17 Skrevet 17. september 2014 Selve festen kan vel utsettes? Anonymous poster hash: d6d91...aac
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #18 Skrevet 17. september 2014 Ville helt klart utsatt. Uansett om man ikke har synlig kul på magen, føler man seg gjerne ikke mye fresh på det stadiet. Studd, bleikfeit og uggen.. Du skal bare gifte deg en gang, jeg ville sørget for å se ut som en mill dollar den dagen! Anonymous poster hash: 617f6...047
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #19 Skrevet 17. september 2014 Du får heller kle deg ut en dag, da, om det er det som er det viktiste ved å gifte seg. Anonymous poster hash: 3be8f...7a0
mylittlecat Skrevet 17. september 2014 #20 Skrevet 17. september 2014 Hadde ikke utsatt. Høres ut som champagnen er det viktigste for deg? Tror ikke du vil stråle noe mer om et år når du er sliten småbarnsmor, som atpåtil slukner etter et halvt glass drikke
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #21 Skrevet 17. september 2014 Ville utsatt det to år. Mannen burde skjønne at det er slitsomt å være gravid - vil han ikke at du skal ha en fin bryllupsdag og minnes? Anonymous poster hash: e7559...625
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #22 Skrevet 18. september 2014 Jeg giftet meg når jeg var 4 mnd på vei. Bryllupet var planlagt lenge før det, og kjolen kjøpt inn. Valgte å gjennomføre bryllupet og har aldri angret. Kjolen passet fremdeles, og formen var på topp. Hadde et fantastisk bryllup. Drakk et lite glass vin til middagen (baby tok ikke skade av det, er 7 år og frisk i dag!!). Veldig glad jeg ikke giftet meg når jeg hadde liten baby å passe på. Det hadde vært mye verre. Anonymous poster hash: 1e7d5...d24
Sint naken biltyv Skrevet 18. september 2014 #23 Skrevet 18. september 2014 Virker som det viktigste for deg er å få drukket. At det er viktigere enn selve bryllupet
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #24 Skrevet 18. september 2014 For mannen min betydde det litt at vi var gift før barnet kom. Det var viktigere for meg å ta hensyn til enn at jeg måtte ta en annen kjole og avstå fra alkohol. Godt var det. Hadde vi utsatt et år hadde jeg vært gravid igjen. Da hadde vi jo vært like langt Anonymous poster hash: 5e49b...66b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #25 Skrevet 18. september 2014 Det finnes god alkoholfri champagne. Men det viktigste for deg er kanskje å bli litt full? Anonymous poster hash: d5561...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå