Gå til innhold

100 % UFØR men.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... kunne tenke meg å begynne å jobbe litt forsiktig igjen. Har fått gode medisiner det siste året som gjør meg velfungerende flere dager i uken, og føler jeg går på veggen av å gå hjemme.

 

Hvordan gå frem? Noen som har gjort dette`? Kontakter jeg NAV for å få meg jobb eller hva?



Anonymous poster hash: ed37a...75d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med saksbehandleren din, kanskje de kan hjelpe deg. Ihvertfall med selve prosessen med tanke på nav.

Lykke til, godt du har funnet noe som hjelper deg 😃

 

Anonymous poster hash: 7ac22...22e

Skrevet

Hvis du har en bestemt utdannelse og ikke har vært for lenge ute av yrkeslivet, så kan du jo begynne å se der.

Ellers så anbefaler jeg deg å snakke med NAV. Det kan være lurt å begynne i en attføringsbedrift som en start for å se hva du tåler og venne deg til arbeidslivet igjen.



Anonymous poster hash: c528b...84f
Skrevet

Er utdannet innen et yrke som jeg bare elsker :) Og har savnet det hver bidige dag siden jeg blei ufør. Så jeg får nok ta en telefon til veileder og forhøre meg litt. Takker!



Anonymous poster hash: ed37a...75d
Skrevet

Hurra for deg! Så godt at du har funnet noe som hjelper. Lykke til! Håper det fortsetter slik :) (har ikke noe råd, men blir bare så glad når det går bra med folk, må være deilig å kjenne at man virker igjen) :)

 

Anonymous poster hash: 00317...9b8

Skrevet

Takk for det :D Får nok begynne i det små med 1 dag pr uke. Føler meg frisk, men vet at jeg er dårlig ca 1 uke av gangen. Jaja.. det er alltids håp for alle om en virkelig vil.



Anonymous poster hash: ed37a...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...