Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det er det...

Et vennepar har to små barn og et bra forhold. I vår var veninna mi på jobbreise og havna i en situasjon der hun nesten var utro (ingen kyssing, men han holdt henne i hånden). Da hun kom til seg selv og forsto hva som var i ferd med å utvikle seg sa hun pent takk men nei takk.

I ettertid har hun gått ut med denne kollegaen. Mannen visste da hvem hun var ute med, men ikke forhistorien. De ser ut til å ha et veldig fortrolig vennskap, men kjente ikke hverandre godt før dette skjedde (eller ikke skjedde)..

Utroskap? Jeg mener hun i allle fall sviker mannen sin, som hun elsker og som jeg også er glad i.

Anonymous poster hash: 1ef92...141
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått "ut" som på date da? 

I følge henne bare som venner, ikke dinner and dancing.

Skrevet

Tja.. Er det utroskap når de kun spiser middag, er gode venner og mannen vet om det?

Jeg sr ikke på det som utroskap, men det er litt i grenseland, samtidig hadde vel ingen reagert om han var en venninne istede..

Anonymous poster hash: fc5fb...c6f
Skrevet

Tja.. Er det utroskap når de kun spiser middag, er gode venner og mannen vet om det?

Jeg sr ikke på det som utroskap, men det er litt i grenseland, samtidig hadde vel ingen reagert om han var en venninne istede..

Anonymous poster hash: fc5fb...c6f

Han godtar det, men vet ikke at dette har skjedd og jeg tror heller ikke han har forstått hvor fortrolige de er.

Skrevet

Ok, tenker hun har tråkket over en grense iallfall. Med tanke på at de nesten kysset (og mer?) er det tydelig at det er noe følelser med i bilde.

Jeg har flere gode venner jeg kunne tatt en kaffe med, men har aldri følt noe for de.

Skrevet

Ok, tenker hun har tråkket over en grense iallfall. Med tanke på at de nesten kysset (og mer?) er det tydelig at det er noe følelser med i bilde.

Jeg har flere gode venner jeg kunne tatt en kaffe med, men har aldri følt noe for de.

Hva mener du med mer? De hadde i følge henne pratet og hun hadde latt ham holde hånden hennes. Hun "våknet" først da han ba henne på en "night cap" på rommet sitt.

Hun sier det ikke er følelser, bare vennskap og at hun knapt hadde pratet med ham (stor bedrift og de jobber ikke så tett innpå hverandre) før den kvelden.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er utroskap.

Anonymous poster hash: 4fe41...c52

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er utroskap.

Men er det greit?

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er utroskap.Anonymous poster hash: 4fe41...c52

Men er det greit? Anonymous poster hash: 1ef92...141

Ja, dersom mannen synes det er greit at de er ute sammen, så synes jeg det er greit.

Skrevet

Det er opp til hvert enkelt par å definere hva som er utroskap eller ikke. Så lenge mannen vet de går ut, og hun sier det er et vennskap, hva kan man si da?

Anonymous poster hash: 2d02f...1f6

Skrevet

Jeg mener det er det...

Et vennepar har to små barn og et bra forhold. I vår var veninna mi på jobbreise og havna i en situasjon der hun nesten var utro (ingen kyssing, men han holdt henne i hånden). Da hun kom til seg selv og forsto hva som var i ferd med å utvikle seg sa hun pent takk men nei takk.

I ettertid har hun gått ut med denne kollegaen. Mannen visste da hvem hun var ute med, men ikke forhistorien. De ser ut til å ha et veldig fortrolig vennskap, men kjente ikke hverandre godt før dette skjedde (eller ikke skjedde)..

Utroskap? Jeg mener hun i allle fall sviker mannen sin, som hun elsker og som jeg også er glad i.

Nei, det er ikke utroskap. MEN! Det er heller ikke greit. Jeg hadde aldri gått ut med noen som jeg tiltrukket av, og liker ikke tanken på at mannen min skulle gjøre det heller...

Anonymous poster hash: c68fa...42c

Skrevet

Ja, dersom mannen synes det er greit at de er ute sammen, så synes jeg det er greit.

Selv om hun ikke har har fortalt hva som nesten skjedde mellom dem?

Skrevet

Jeg mener det er det...

Nei, det er ikke utroskap. MEN! Det er heller ikke greit. Jeg hadde aldri gått ut med noen som jeg tiltrukket av, og liker ikke tanken på at mannen min skulle gjøre det heller...

Anonymous poster hash: c68fa...42c

Hun sier at hun ikke er spesiellt tiltrukket av ham, men er usikker på om hun er ærlig med meg (eller seg selv)...

Skrevet

Ja, dersom mannen synes det er greit at de er ute sammen, så synes jeg det er greit.Anonymous poster hash: 4fe41...c52

Selv om hun ikke har har fortalt hva som nesten skjedde mellom dem? Anonymous poster hash: 1ef92...141

Ja, det var jo tydeligvis ikke stort som skjedde. Litt flørting er lov.

Skrevet

Hva mener du med mer? De hadde i følge henne pratet og hun hadde latt ham holde hånden hennes. Hun "våknet" først da han ba henne på en "night cap" på rommet sitt.

Hun sier det ikke er følelser, bare vennskap og at hun knapt hadde pratet med ham (stor bedrift og de jobber ikke så tett innpå hverandre) før den kvelden.

Du skriver hun våknet da hun forsto hva som var i ferd med å utvikle seg. Tenkte kanskje du tenkte på sex? Om det er "kjemi" mellom dem tenker jeg at hun "leker med ilden".

Skrevet

Jeg synes dette er helt opp til paret selv. Hvis han synes det er greit selv etter at han vet alle detaljer, er det ikke utroskap for ham. Men åpenhet er selvfølgelig viktig. Uten det, glir det lenger og lenger over mot skyggesiden.

Anonymous poster hash: 9d441...bae

Skrevet

Det er etter min mening langt fra utroskap. Om det er ok å gjøre eller ikke det er opp til dem. Noen par er åpne for det meste, andre tåler knapt nok at partneren håndhilser på naboen.

Anonymous poster hash: 65e6e...e34

Skrevet

Utroskap sitter i hjertet. Det er ikke bare handlingene, men også følelsene som avgjør. Så om en av de har sterkere følelser for hverandre enn vennskap, og de i tillegg er sammen, slik at disse følelsene kan utvikles, anser jeg det som utroskap. 

Jeg tipper det er 95 % sikker på at denne mannen har følelser for henne, og da bør hun ligge unna så godt det lar seg gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...