Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Har vært til legen, tok ingen tester pga usikker på termin. Svangerskaps papirene ble fylt ut da. Ultralyd i dag, er 12 uker. Må jeg til legen for å ta disse blodprøvene, eller går det å ta de hos jordmor? Har fått legetime, men kan ikke dra på den time, så må uansett flytte på den, evt avbestille. Anonymous poster hash: 672b3...065
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Man må de aller fleste steder til legen for å få tatt blodprøvene. Jeg er gravid for tredje gang og har bodd forskjellige steder hver gang, Ingen av stedene har det vært mulighet til å ta blodprøve hos jordmor(bortsett fra blodprosent). Anonymous poster hash: 83e12...9d9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Blandet erfaring med begge deler. Hve gang jeg stilte spørsmål til legen fikk jeg beskjed om å spørre jordmor. Jordmor ville bare snakke om amming. Jeg gikk til Volvat for blodprøvene siden jeg skulle på jobbreise og det hastet. Anonymous poster hash: ec9d4...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå