Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 5-åringens joggesko detter nesten fra hverandre, så vi må kjøpe nye sko nå. Her i Oslo-området er det fortsatt ganske varmt, så vi kan ikke akkurat begynne med cherrox og vintersko på lenge ennå. Men jeg vil jo heller ikke kjøpe nye joggesko som kanskje bare kan brukes i et par uker. Så da lurer jeg på om noen har noen gode tips til høstsko som kan fungere fra nå og en stund fremover. Helst noe som kan kjøpes i en av de vanlige kjedebutikkene. Anonymous poster hash: 147ea...bea
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Jeg kjøpte nye til 5-åringen igår. Leaf gtx joggesko. Kjøpte på mani. Hun kom hjem fra skolen og sa skoene var sååå gode Anonymous poster hash: 8cf28...f75
Gjest Julia1984 Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Kjøp lave goretex joggesko. Kan brukes langt utover høsten..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Litt høye goretex sko ksn brukes utover til vinterskoene skal på og på våren igjen. Viking har gode modeller.. 👍 Anonymous poster hash: 46638...aca
Puppen og lillemor Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Gore Tex joggesko ja! Jeg måtte akkurat kjøpe nye til 4-åringen.. forhåpentligvis passer de til våren også! Bruker disse helt til det er på tide med Vintersko.. Xxl har viking Gore Tex til 499,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå