Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Eller er de for små? Anonymous poster hash: fccb5...e34
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 De var ikke for små før, da de gikk i bhg 2-3 dager i uka. Nå er de slitne etter fulle uker i bhg og bør få slippe organisert aktivitet noen år til. Anonymous poster hash: 93217...fad
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Vår datter startet i fjor. Da var hun 3år og lærte mye det første året. Hun skal fortsette i år på turning. Anonymous poster hash: 51ab3...23f
Chl85 Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Helt ærlig så synes ikke jeg det... Meeeeen nå går faktisk min 3,5 åring på "turn"... Takket være svigermor som tok henne med en gang bare for å kikke og da var det gjort. For egentlig synes jeg det er nok med fulle dager i bhg, men hun trives veldig. Her er det ikke veldig organisert når de er så små da Egentlig bare en gjeng med unger som leker i hallen med tuttu skjørt. Og gutta ræser rundt og brenner av energi. De klatrer i ribbevegg og slenger seg på tjukkasen, stuper kråke, får prøve tauene og rockeringer. Er bare samling når man kommer med litt sang og før man skal gå Vi får se hvor lenge hun orker, gidder
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 4-åringen min begynte nå i høst og hun elsker det👍 Heter riktignok "gymlek" siden de fortsatt er så små. Anonymous poster hash: 89553...687
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Holder dee på i Drammen? Vi har og gått på gymlek Anonymous poster hash: d85b7...975
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Jenta mi startet på idrettens grunnstige som 4 åring. Gikk der ett år, så ble vi rådet til å prøve litt mer seriøst, så vi gikk over til apparatturn da hun ble 5. Da ble det 1.5 timers trening 2 dager i uken. Hun er nå 7 og elsker det! Anonymous poster hash: 058a5...075
LykkeligSomMamma Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Vår begynte nå, på Gymlek, og er ikke fylt tre ennå og han elsker det. men vi går lørdager, han er for sliten i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Min treåring har begynt på ballett og elsker det! Om barnet er i stand til å få med seg hva instruktøren sier er de ikke for små. Anonymous poster hash: 066bc...c7b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Har tenkt å la gutten min starte som 4 åring neste år. Spretten liten sterk kar med mye energi som turner mye hjemme. Anonymous poster hash: 2c8de...f58
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Det er forskjell på barna, min eldste datter hadde ikke behov for noe organisert idrett da hun var 4 år, hun var sliten etter barnehagen. Men hun begynte da hun var 5,5 år og elsket det. Lillesøster måtte da være med å kjøre og hente, og til hennes store fortvilelse var hun for liten til å begynne selv. Her får de nemlig ikke begynne før det året de fyller 4 og lillesøster her var 3 år. Etter å ha sittet på sidelinjen og sett på storesøster i 1 år var hun overmoden for å begynne selv, så hun startet som 4 åring på gymlek. Var med i et år (høst og vårsemester) og var da lei, de gjør det samme igjen og igjen og igjen. Så nå som hun er 5 år er hun over på jazzdans og fryder seg med det. Anonymous poster hash: ae841...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå