Gå til innhold

Er det noe "vits" i å starte med turn som 4 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er de for små?

Anonymous poster hash: fccb5...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var ikke for små før, da de gikk i bhg 2-3 dager i uka. Nå er de slitne etter fulle uker i bhg og bør få slippe organisert aktivitet noen år til.

Anonymous poster hash: 93217...fad

Skrevet

Vår datter startet i fjor. Da var hun 3år og lærte mye det første året. Hun skal fortsette i år på turning.

Anonymous poster hash: 51ab3...23f
Skrevet

Helt ærlig så synes ikke jeg det... Meeeeen nå går faktisk min 3,5 åring på "turn"... Takket være svigermor som tok henne med en gang bare for å kikke og da var det gjort.

For egentlig synes jeg det er nok med fulle dager i bhg, men hun trives veldig. :) 

Her er det ikke veldig organisert når de er så små da ;) Egentlig bare en gjeng med unger som leker i hallen med tuttu skjørt. Og gutta ræser rundt og brenner av energi. De klatrer i ribbevegg og slenger seg på tjukkasen, stuper kråke, får prøve tauene og rockeringer. Er bare samling når man kommer med litt sang og før man skal gå ;)

Vi får se hvor lenge hun orker, gidder ;)

Skrevet

4-åringen min begynte nå i høst og hun elsker det👍 Heter riktignok "gymlek" siden de fortsatt er så små.

Anonymous poster hash: 89553...687

Skrevet

Holder dee på i Drammen? Vi har og gått på gymlek

Anonymous poster hash: d85b7...975
Skrevet

Jenta mi startet på idrettens grunnstige som 4 åring. Gikk der ett år, så ble vi rådet til å prøve litt mer seriøst, så vi gikk over til apparatturn da hun ble 5. Da ble det 1.5 timers trening 2 dager i uken. Hun er nå 7 og elsker det!

Anonymous poster hash: 058a5...075

Skrevet

Vår begynte nå, på Gymlek, og er ikke fylt tre ennå og han elsker det. men vi går lørdager, han er for sliten i hverdagen.

Skrevet

Min treåring har begynt på ballett og elsker det! Om barnet er i stand til å få med seg hva instruktøren sier er de ikke for små.

Anonymous poster hash: 066bc...c7b

Skrevet

Har tenkt å la gutten min starte som 4 åring neste år. Spretten liten sterk kar med mye energi som turner mye hjemme.

Anonymous poster hash: 2c8de...f58

Skrevet

Det er forskjell på barna, min eldste datter hadde ikke behov for noe organisert idrett da hun var 4 år, hun var sliten etter barnehagen. Men hun begynte da hun var 5,5 år og elsket det. Lillesøster måtte da være med å kjøre og hente, og til hennes store fortvilelse var hun for liten til å begynne selv. Her får de nemlig ikke begynne før det året de fyller 4 og lillesøster her var 3 år.

Etter å ha sittet på sidelinjen og sett på storesøster i 1 år var hun overmoden for å begynne selv, så hun startet som 4 åring på gymlek.

Var med i et år (høst og vårsemester) og var da lei, de gjør det samme igjen og igjen og igjen. Så nå som hun er 5 år er hun over på jazzdans og fryder seg med det.

Anonymous poster hash: ae841...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...