Gå til innhold

Må bare få det ut et sted..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en forferdelig barndom, ble voldtatt av stefar, mor var aldri til stede, stemor var som dratt ut av en film, fikk ikke spise med resten av familien, eller bruke samme badet som søsteren min fordi jeg var skitten. Jeg hadde ingen å snu meg til, ingen som hørte på meg, og det gikk som det alltid går- jeg begynte å drikke da jeg var 15, nesten hver dag. Skadet megselv, og tenkte hele tiden på hvordan begravelsen min skulle være. Jeg ville ikke leve..

Så møtte jeg eksen, han var i det minste her, sa at han elsket meg, og vi fikk to barn sammen. Jeg begynte i terapi, og innså etterhvert at jeg fortjente mer. Eksen løy til meg, lot meg ikke ha penger jeg tjente selv, fikk ikke være med venner og kalte meg stygg. Jeg trodde jo det var normalt, helt til jeg begynte å få hjelp. Begynte å sørge over min egen barndom, over det jeg ikke fikk. Sakte men sikkert bygget jeg meg selv opp fra bunnen, og turte å dra fra han.

Nå sitter jeg her, og er så lykkelig som overhodet mulig! Har møtt en mann som gir hele seg til meg, han hører på meg og respekterer meg og for første gang noensinne har jeg følelsen av å være elsket! I en alder av 29 år føler jeg for første gang at jeg kommer til å bli gammel, få se barna mine vokse opp, kanskje bli bestemor!? Jeg har fått en mestringsfølelse jeg aldri har hatt før. Tar opp fag og skal utdanne meg videre til noe jeg brenner for. Jeg er glad og klarer å gi kjærlighet til barna mine og kjæresten min. Og jeg føler ENDELIG at jeg har det livet jeg så andre hadde!! Trodde aldri jeg skulle få oppleve dette og jeg måtte bare få rope det ut ett sted! Tusen takk til deg som gadd å lese :)

Anonymous poster hash: da930...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All cred til deg!!!

Hatt en tøff oppvekst selv, men ikke på samme måte.

Stå på, vær stolt av deg selv!! :-)

Anonymous poster hash: faa4f...b37

Skrevet

Gratulerer :)

Du kan med god grunn være stolt av deg selv.

Anonymous poster hash: e8c38...c98

Skrevet

Noen får mer å bære enn andre...

Du har vært utrolig flink!! Klapp på skulderen til deg <3

Skrevet

All cred til deg, du har god grunn til å være stolt.

Stå på videre og lykke til

Skrevet

Så en mann måtte til altså? Holdt ikke med dine barn? Jupp jupp, all "cred" til deg!

Anonymous poster hash: 2fb36...fc6

Skrevet

Så en mann måtte til altså? Holdt ikke med dine barn? Jupp jupp, all "cred" til deg!Anonymous poster hash: 2fb36...fc6

sender deg en klem jeg, du må ha hatt en fryktelig dag!

Stå på hi :D

Anonymous poster hash: 4dcfe...d9e

Skrevet

Så en mann måtte til altså? Holdt ikke med dine barn? Jupp jupp, all "cred" til deg!

Anonymous poster hash: 2fb36...fc6

Men herregud, da! Selvfølgelig hjalp det med barna mine, de var hele grunnen til at jeg skaffet meg hjelp! De er fortsatt ganske små (tvillinger) og nei, jeg følte meg jo ikke elsket av de til å begynne med! Jeg elsket (elsker) derimot de over alt annet og det var derfor jeg skjønte at slik som jeg var i psyken ikke var heldig for noen. Makan! Selvfølgelig syns jeg det er godt å endelig ha en voksen person i livet mitt som virkelig bryr seg om meg, men han var ikke mirakelkuren min! Jeg hadde jobbet hardt og lenge med meg selv før jeg i det hele tatt tenkte tanken på å være med noen. Men jo, jeg har det ekstra godt akkurat nå, og det er også takket være ham. Det vil ikke si at jeg hadde knekt totalt sammen igjen om det ble slutt.

Til alle andre: tusen takk :D Jeg er veldig stolt, og det er godt å høre at jeg har gjort det bra! :)

Skrevet

Så en mann måtte til altså? Holdt ikke med dine barn? Jupp jupp, all "cred" til deg!Anonymous poster hash: 2fb36...fc6

er du virkelig så dum eller bare liker du å framstå som en komplett idiot?

Hi: veldig rørende å lese og utrolig godt å lese at alt har endt godt for deg :) lykke til videre med studier og framtiden :)klem

Anonymous poster hash: 5ad02...48a

Skrevet

Det er faktisk tusen ganger mer synd på deg enn på hi.

Anonymous poster hash: a61de...7f2

Skrevet

Akkurat sånn føler jeg deg også :) er det ikke digg? :D

Anonymous poster hash: 05e41...1d2

Skrevet

Akkurat sånn føler jeg deg også :) er det ikke digg? :D

Det* ;)

Skrevet

Så herlig å lese en slik tråd :-) godt å høre at du har det så bra!! :-D

Anonymous poster hash: b39a1...084

Skrevet

Mot alle odds så har du klart deg så bra! Fantastisk! Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv, og til å rope det ut  :laugh:  Ønsker deg alt godt!

Anonymous poster hash: 17d0b...aa0
Skrevet

Tusen takk for gode ord alle sammen :D hi

Skrevet

Så fint å lese! Nyt, ta igjen det tapte og vær stolt over deg selv!!!

Skrevet

Så utrolig godt at det gikk bra med deg😃👏 klem

Anonymous poster hash: 3d89e...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...