Gå til innhold

Konstant tankekjør .. hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det medisiner mot konstant tankekjør? Tenker alltid i negative baner. Bekymret hele tiden. Klarer ikke å konsentrere meg om en film eller bok, fordi tankene vandrer (les:beinflyr) med en gang.

Med en gang jeg slår opp øya om morgenen starter det - og holder på helt til jeg sovner. 

Så, finnes det medisiner som han hjelpe mot dette? Dette er jo høyst individuelt, men hva hjalp deg?

Anonymous poster hash: 77bf6...e4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik. Fikk fluanxol 1mg av psykologen og er som ett nytt menneske. Det tar bort veldig mye av tankekjøret, endelig kan jeg slappe av. Fluanxol påvirker ikke noe annet og man blir ikke påvirket at den. Jeg er jurist og bruker hjernen til avanserte ting hver dag. Ikke noe problem. Jeg ble litt trøtt de første dagene bare.

Anonymous poster hash: 7df28...3b0

Skrevet

Jeg har også fått denne medisinen, men valgte å ikke ta den pga. jeg ble skremt av hva det sto på pakningsvedlegget. Mot psykoser og schizofreni osv .. 

Nå har den gått ut på dato ser jeg .. Fungerer den samme dag man tar den, eller må man ta den i flere uke før det kicker inn?

Anonymous poster hash: 77bf6...e4b
Skrevet

Den er mot disse sykdommene, men da gis det doser på 200mg. Spiser man små doser ala 1-2 mg er den meget effektiv mot tankekjør og angst. Jeg har ingen bivirkninger, annet enn at jeg nå klarer å slappe av. Fluanxol starter å fungere ila ett par dager. Men jeg vil anbefale å spise om kvelden i starten, da man kan bli litt trett de første dagene. Min lifesaver!

Anonymous poster hash: 7df28...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...