Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg er nettopp (4 uker siden) blitt ansatt i en kommunal barnehage, har nå klart og bli sjuk, men kan ikke finne info om krav om sjukepenger noen sted i mine papirer. Noen som kjapt kan hjelp meg?? Må jeg vært hjemme uten lønn? Har jeg krav på sjukepenger? Eller må jeg ha legeerklæring/sjukemelding for å få penger? På forhånd takk:) Anonymous poster hash: 57d51...a03
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Jeg er nettopp (4 uker siden) blitt ansatt i en kommunal barnehage, har nå klart og bli sjuk, men kan ikke finne info om krav om sjukepenger noen sted i mine papirer.Noen som kjapt kan hjelp meg??Må jeg vært hjemme uten lønn? Har jeg krav på sjukepenger? Eller må jeg ha legeerklæring/sjukemelding for å få penger? På forhånd takk:) Anonymous poster hash: 57d51...a03 du har jo egenmld du kan bruke! Anonymous poster hash: ff8e8...212
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Jeg er nettopp (4 uker siden) blitt ansatt i en kommunal barnehage, har nå klart og bli sjuk, men kan ikke finne info om krav om sjukepenger noen sted i mine papirer.Noen som kjapt kan hjelp meg??Må jeg vært hjemme uten lønn? Har jeg krav på sjukepenger? Eller må jeg ha legeerklæring/sjukemelding for å få penger? På forhånd takk:) Anonymous poster hash: 57d51...a03 du har jo egenmld du kan bruke! Anonymous poster hash: ff8e8...212 Er jo det hun spør om; hvor lenge hun må være ansatt for å ha rett til å bruke egenmelding! Er usikker men tror du må ha vært ansatt lengre for å kunne benytte deg av egenmelding. Sykemelding kan du derimot bruke. God bedring:-) Anonymous poster hash: 1b69d...2b8
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Man må ha vært ansatt i to måneder for å kunne bruke egenmelding. Tror du har rett til å være hjemme med sykemelding dog. Anonymous poster hash: 0a8c2...db9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 8 uker for egenmelding og 4 uker for sykemelding Anonymous poster hash: 6374a...8c4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Man må ha vært ansatt i to måneder for å kunne bruke egenmelding. Tror du har rett til å være hjemme med sykemelding dog. Anonymous poster hash: 0a8c2...db9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Jeg er nettopp (4 uker siden) blitt ansatt i en kommunal barnehage, har nå klart og bli sjuk, men kan ikke finne info om krav om sjukepenger noen sted i mine papirer.Noen som kjapt kan hjelp meg??Må jeg vært hjemme uten lønn? Har jeg krav på sjukepenger? Eller må jeg ha legeerklæring/sjukemelding for å få penger? På forhånd takk:) Anonymous poster hash: 57d51...a03 du har jo egenmld du kan bruke! Anonymous poster hash: ff8e8...212 Ikke svar når du tydeligvis ikke har peiling Anonymous poster hash: fbf8e...394
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Det vanlige er 8 uker ved egenmld og 4 uker ved sykemelding. Anonymous poster hash: 27e46...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå