Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Nå som babyene, eller skal jeg si barna, begynner å nærme seg året. "De er aldri i ro, de maser og fjaser, urolige på stellebordet, skriker og er "sinte" osv... For meg er det stikk motsatt! Nå begynner det endelig å bli herlig å være mamma <3 Vi hadde riktignok en hard start, med både kolikk, amme og søvnproblemer, men etter at baby ble 9 mnd syns jeg alt er fantastisk :-) Er det de som har hatt veldig rolige babyer som føler det slik montro? Anonymous poster hash: ecd69...8e4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Jeg hadde verdens roligste baby, men liker likevel mammatilværelsen mye bedre nå når han begynner å runde året. Vi har det jo så gøy, og han er en skikkelig skøyer jeg synes det er mye mer krevende med en baby som bare krever uten å "gi noe tilbake". Nå er vi liksom kompiser Anonymous poster hash: d5bad...830
Chl85 Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Tjaaa kanskje? Jeg synes babytiden er er desidert mest slitsom, mye grunnet kommunikasjon(både muntlig og kroppslig) Når de nærmer seg året er de mye flinkere (ofte) til å formidle hva de vil. Med første mann her var det skriking døgnet rundt i nesten 6 mnd, så kjente virkelig på frustrasjonen. I tillegg er babyer ekstremt avhengig på alle måter. Jeg tar heller 14 trass anfall fra 3 åringen daglig, enn en baby som skriker i 2 timer.. Blir mye mer sliten av baby, gjerne fordi jeg ikke vet hva godt jeg skal gjøre når de skriker og du ikke vet hvorfor Selv om nr 2 her er enkel å ha med å gjøre som baby, så synes jeg fortsatt det er mer slitsomt med babytiden He he . Så for min del er det nok at jeg ofte syns de er mer selvgående rundt 10 mnd alder.. Det er fart i dem, de vil leke, de har mer personlighet. Heldigvis er jo babyer så uutroooolig søte da, så man tåler det meste Men hver periode har jo sitt da Kanskje om noen år så synes jeg 10 åringer er veeeldig slitsomt, he he
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Jeg syntes perioden 8-9 mndr til 2 år var den verste. Det slet meg helt ut. Fra 2 år ble det mer oppdragelse, og det tok jeg som en intellektuell og personlig utfordring. Å forstå hvorfor en 2-åring trasser og hvordan man kan få slutt på det var i grunn interessant, selv om det var slitsomt. Men stor baby tiden som jeg kaller det var mest slitsom, og jeg var først inderlig lei av å være hjem og deretter syk og sliten med bhg-baby og full jobb. Før det gikk det helt greit, ble lite søvn men vi hadde ikke noen store utfordringer, ingen kolikk el. Anonymous poster hash: 2ebce...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå