Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg er sluttet å spise godteri (det inkluderer is, kjeks, boller/hvetebakst, potetgull). Lurer dermed på om noen har oppskrift å dele på sunn bakst?? Som ikke inneholder gluten, korn, raffinert sukker Anonymous poster hash: 7ac25...b01
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Da må du søke på lavkarbokaker, masse oppskrifter på nett Anonymous poster hash: 76413...9d0
*Yuna* Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Linda Stuhaug har masse sunn bakst på bloggen sin
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Hvis det er gjærbakst som brød, rundstykker, boller osv så er det mange fine oppskrifter på nett. Fraråder deg imidlertid å lage sukkerfrie lavkarbokaker, de smaker som regel herk. Vil man slanke seg og spise kjernesunt uten å skeie ut noen gang, kan man la være å spise kake i stedet for å lage noe som smaker vondt og uansett blir kastet. Har smakt på MANGE lavkarbokaker, ingen av dem smakte noe særlig. Anonymous poster hash: 6f9ad...c8a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Tørket jordbær, grillet mais (ikke sunt), hjemmetørka kikerter, hjemmelagd is av banan, limonade med stevia. Sjekk ut Linda Stuhaug sin blogg for flere oppskrifter blå sukkerfri konfekt, sjokoladepålegg uten sukker mm Anonymous poster hash: 0fe1d...e59
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Hvis det er gjærbakst som brød, rundstykker, boller osv så er det mange fine oppskrifter på nett. Fraråder deg imidlertid å lage sukkerfrie lavkarbokaker, de smaker som regel herk. Vil man slanke seg og spise kjernesunt uten å skeie ut noen gang, kan man la være å spise kake i stedet for å lage noe som smaker vondt og uansett blir kastet. Har smakt på MANGE lavkarbokaker, ingen av dem smakte noe særlig. Anonymous poster hash: 6f9ad...c8a Ikke enig der. Jeg er ikke ute etter å slanke meg, siden jeg allerede er normalvektig, men er opptatt av en sunn og gjennomført livsstil. Har flere oppskrifter fra før av på sunn bakst som smaker nydelig, bl.a en sunn sjokoladekake, men det er alltid digg med ny inspirasjon Anonymous poster hash: 7ac25...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå