Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Så tenker jeg at man ser hva psykisk helse gjør med ansiktet til folk. Han er helt rød i huden og har eldes veldig, stakkars mann Anonymous poster hash: 773d9...fa6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Og dette måtte du skrive her, fordi?!?!! Anonymous poster hash: 79b02...cb4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Tror at selv det friskeste menneske hadde blitt gammel fort om barnet ditt gjorde som Breivik Anonymous poster hash: f28cf...5d7
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 For et teit innlegg. Anonymous poster hash: 13fdb...389
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Unnskyld meg dere anonyme oppi her, men hva er problemet? Det er en drøss med teite innlegg her inne, hva er poenget med å kommentere? Det må da være greit å påpeke at man registrerer hva psykiske utfordringer kan gjøre med et menneske? Ja, sånn er det faktisk. Parken vår kan påvirke utseende og ogsånden fysiske helsa, man kan eldes raskere, man kan se sliten og dratt ut. Umulig å sette meg inn i denne farens sted. Han må ha det forferdelig med seg selv og det er slettes ikke rart han bærer preg av dette. Anonymous poster hash: 668b2...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå