Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Bestiller dere portrettbilde og gruppebilde hvert år i bhg? bare en av delene eller ingen ting? Hva er vanlig? Anonymous poster hash: c5d54...53e
me_87 Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 her tilbyr de bare gruppebildet Men hadde jeg fått velge ville jeg ha kjøpt gruppebildet+ portrettbildet.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Nei, jeg ser på bildene og om det er fint så kjøper jeg..portrettbilde altså. Fotografen de bruker her er ikke spesielt flink så har ikke blitt så mange bilder faktisk. Kjøper første og siste årets fellesbilde. Anonymous poster hash: 63040...87e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Her har de fotograf bare annenhvert år, heldigvis vil jeg si for jeg klarer jo aldri sende tilbake noe og det koster fort godt over 1000 kr De har funnet ut at ingen ønsker bilder hvert år, men annenhver er greit. Da bestiller vi både portrettbilde og gruppebilde. Anonymous poster hash: ad78e...e91
mamma'n til 2 :) Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Jeg bestiller gruppebilde og portrettbilde første og siste året. Tenkt å gjøre det samme ift skolebilder etterhvert. Jeg har ikke råd til hvert år, siden jeg er alene med to barnehagebarn. Må prioritere annet rett og slett. Egentlig er det bare portrettbildet jeg er interessert i, men her er det enten bare gruppebilde, gruppebilde og portrett eller en stor pakke med flere mindre portrettbilder,et stort portrettbilde og gruppebilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå