Gå til innhold

Fotografering i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestiller dere portrettbilde og gruppebilde hvert år i bhg? bare en av delene eller ingen ting? Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: c5d54...53e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her tilbyr de bare gruppebildet :(

Men hadde jeg fått velge ville jeg ha kjøpt gruppebildet+ portrettbildet.

Skrevet

Nei, jeg ser på bildene og om det er fint så kjøper jeg..portrettbilde altså. Fotografen de bruker her er ikke spesielt flink så har ikke blitt så mange bilder faktisk. Kjøper første og siste årets fellesbilde.

Anonymous poster hash: 63040...87e
Skrevet

Her har de fotograf bare annenhvert år, heldigvis vil jeg si for jeg klarer jo aldri sende tilbake noe og det koster fort godt over 1000 kr ;)

De har funnet ut at ingen ønsker bilder hvert år, men annenhver er greit. Da bestiller vi både portrettbilde og gruppebilde.

Anonymous poster hash: ad78e...e91
Skrevet

Jeg bestiller gruppebilde og portrettbilde første og siste året. Tenkt å gjøre det samme ift skolebilder etterhvert.

Jeg har ikke råd til hvert år, siden jeg er alene med to barnehagebarn. Må prioritere annet rett og slett.

Egentlig er det bare portrettbildet jeg er interessert i, men her er det enten bare gruppebilde, gruppebilde og portrett eller en stor pakke med flere mindre portrettbilder,et stort portrettbilde og gruppebilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...