Gå til innhold

Ny stil............hva med bildet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før, så var det jo furu, messing, tørkede blomster, røde og grønne vegger.... Nærmest utenkelig nå i denne hvite tiden vi er i....

Men dog, det var no slik.

Jeg og min mann tok bilder hos fotograf, ikke bryllupsbilder nei, bare kjærestebilde. Vi forstørret ett av de, ganske stort,  Måler 85 x 70 cm. Lerret, kjempekjempedyrt. Med ramma.

Det er ett fargebilde, Gyldene bruntoner i bakgrunnen, vi har lyse klær, brunt hår. Rammen er bred, 7 cm Og er i "gull" farge, og litt svart, hovedsaklig "gull"/messing farget ramme.

Passet perfekt inn i min røde stue, med messing, tørkede blomster, burgunderrøde porselensdukker osv,

Men...........

Nå har jeg caffelatte på veggene, hvite tak, sølv, og hvite pynteting, blingbling, hvite møbler, untatt grå sofa. Det som henger på veggene er hvite huller, svart hvitt bildermed svarte rammer, og noen med hvite rammer.

Hva gjør jeg med det flotte store bildet mitt?

Messing ramma/gullramma passer absolutt ikke inn. Skulle jeg fått hvit/sort/grå/sølv ramme??

Men det blir vel ikke fint på ett stort fargebilde i beige/brune/lyse toner??

Anonymous poster hash: 29ae4...4b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ordentlige hjem er striglet som en katalog.. Et slikt bilde er det som gjør det til et hjem!

Ville beholdt det som det var.

Jeg samme stilen som deg, lyst, lyse møbler, sølv, og duse farger. Har ett gammelt maleri som ikke passer inn i stilen, men det gjør jo alt mer personlig.

Anonymous poster hash: d426a...39d
Skrevet

Åååh. Jeg synes "før" stua di hørtes mye koseligere ut. Du får vel sette ramma på loftet og kjøpe en sort en.

Anonymous poster hash: 9f12a...b2e

Skrevet

Jeg hadde et bilde med slik ramme😏 Jeg demonterte ramma og sprayet den med sølvspray før jeg satte det sammen igjen. Ble veldig fint og så plutselig nytt ut👍

Anonymous poster hash: d6dbe...340

Skrevet

Mal om stua og få inn noen farger.

Anonymous poster hash: 455c9...b7a
Skrevet

Ja det er veldig lite farger i forhold til før. Det var mye varmere før. JEg ser på bilder fra før,og tenker "næmmen så kooooselig"........... 

Ikke lett dette. JEg vol jo ha ett personlig preg, samtidig som jeg har utviklet og endret smak.

Vil ikke ha striglet hjem, men vil samtidig ha det pent og stilig. Det er så mye interiørblogger, og så mange hjem som er så flotte. Får nesten prestasjons angst.....

Anonymous poster hash: 29ae4...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...