Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Hvem sitt ansvar er det å passe på at alle barna blir tatt bilde av? Her har de glemt å ta portrettbildene av datteren min. Bor på et lite sted og er en fotograf som har monopol på alt. Skal snakke med bhg etterpå, men fotografen var det ikke noe beklager å få. Bare nå må vi bare se fremover og så skal de se når de er i traktene når de får tatt nye bilder. Dette er en liten bhg, skjønner ikke hvordan de ikke klarer å holde styr på barna. Kjenner jeg er skikkelig irritert. Muligens pga evt mensen eller nattevåk med en 3 uker gammel baby, men det er dette som får gjennomgå Anonymous poster hash: 061f2...bd5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Hvem sitt ansvar er det å passe på at alle barna blir tatt bilde av? Her har de glemt å ta portrettbildene av datteren min. Bor på et lite sted og er en fotograf som har monopol på alt. Skal snakke med bhg etterpå, men fotografen var det ikke noe beklager å få. Bare nå må vi bare se fremover og så skal de se når de er i traktene når de får tatt nye bilder. Dette er en liten bhg, skjønner ikke hvordan de ikke klarer å holde styr på barna. Kjenner jeg er skikkelig irritert. Muligens pga evt mensen eller nattevåk med en 3 uker gammel baby, men det er dette som får gjennomgå Anonymous poster hash: 061f2...bd5 Kan du ikke ta deg en tur til fotografen da, så fikser de det sikkert der? Anonymous poster hash: 1408b...561
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Jøss, det har jeg aldri opplevd. Har fire barn som alle har gått i en mellomstor barnehage (60-70 barn) og aldri opplevd at noen har blitt glemt. Anonymous poster hash: 19c71...59c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Er jo ikke fotografen sitt ansvar! Er jo selvsagt barnehagen som må passe på at alle blir tatt bildet av. Fotografen sin jobb er bare å ta bildene!! Anonymous poster hash: 0938f...ee4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Er jo ikke fotografen sitt ansvar! Er jo selvsagt barnehagen som må passe på at alle blir tatt bildet av. Fotografen sin jobb er bare å ta bildene!! Anonymous poster hash: 0938f...ee4 Hos oss fyller foreldrene inn skjema på forhånd på de ungene som skal ta portretter. Disse leverer de ansatte til fotografen som roper inn ett og ett barn. Så her ville det i så fall vært fotografen sitt ansvar. Anonymous poster hash: 357ed...615
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Vi har levert inn sånt skjema. Snakket litt med ped leder i bhg idag. Hun syntes det var veldig leit og beklaget at en glipp hadde skjedd. Ansvaret er nok delt mellom bhg og fotograf. Forskjellen er at bhg beklaget, men det gjorde ikke fotografen. Greit de kommer og skal ta nye bilder, men synes de kunne ha sagt beklager at bi glemte barnet ditt. Var holdningen til fotografen jeg reagerte litt på. Blæh Anonymous poster hash: 061f2...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå