Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Jeg er alene og lurer på å skaffe meg EL-bil. Mest for å kjøre mere miljøvennlig og samtidig slippe bensinutgiftene. Kjører stort sett bare mellom hjem, barnehage og skole. En gang i mellom blir det lengere helgeturer. Funker det i hverdagen? Eller blir det mye styr med lading? Anonymous poster hash: 64abc...f83
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 funker veldig bra.. vi lader som regel hver kveld/natt.. Langturer må planlegges noe mer.. men vi kjører jo ganske langt på fulladet batteri, så sjelden et veldig stort problem! Hurtiglading fungerer veldig fint på langturer Anonymous poster hash: fd069...2ad
soleia Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 No har ikkje me berre el-bil, men eg er ein ny og litt "nyfrelst" el-bil eigar. Det fungerar veldig fint i kvardagen, og eg synes ikkje ladinga er noko stress, sidan vi har stikkontakt i garasjen. Det er ein super bil (eg har Golf, men har og prøvd Leaf) å køyre med, men lengre helgeturar er framleis ikkje så lettvint, om ein ikkje har Tesla. Den oppgjevne køyrelengda på elbilane er på ein godversdag med medvind, og hurtiglading er diverre ikkje så oppegåande alle stader enno. Les ein del historier på el-bil forum om folk som har trøbbel med hurtigladarar som ikkje verkar, og må lade mange timar på vanleg straum før dei køyrer vidare. Men til kvardags er det heilt supert!
Daquiry Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Funker som fjell her! Lader hver dag på jobben, og må jeg lade i helgene, kjører jeg til en hurtigladestasjon. Ingen problem i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå