Gå til innhold

Bambusklær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er like varmt som ull, men det er utrolig behagelig, og derfor tusen ganger bedre enn ull som innerste lag, syns jeg.

Skrevet

Takk for tilbakemelding! Spørs om jeg ikke må prøve meg på en sånn! 

Anonymous poster hash: f31b3...49b
Skrevet

Det burde du :)

Skrevet (endret)

Det har vel ikke helt de samme varmeegenskapene som ull, men fukttransporten (og absorberingsevne forsåvidt) er bedre, dermed får man samme effekt som ull ved bruk som innerste lag. Regner med det er tiljamid du har sett på, og de klærne er også geniale i forhold til at de vokser med barnet, våde bodyer og bukser, samt heldressene. 

Red: du finner et langt større utvalg her: tiljamid.no =) 

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Jeg har noen bambushåndklær som jeg er superfornøyd med!

Anonymous poster hash: 315a9...4ca

Skrevet

Jeg har noen plagg fra Tiljamid i bambus til barna. Og de er helt utrolig myke og herlige!

Føler de puster godt, men synes nok ikke de er like varme som ull innerst.

Det som er veldig kjekt med klærne fra tiljamid i tillegg til at de er myke og herlige å ha på, er som nevnt over at de vokser med ungene. Bodyen har f.eks 3 sett med knapper som man kan regulere til 3 str slik at klærne passer lenger. Da blir jo ikke prisen så verst heller:-)

Anonymous poster hash: e9545...552

Skrevet

Enig med de andre, det er virkelig supermyke og behagelige klær å ha på.

Jeg tåler ikke ull så det er ikke noe alternativ for meg, da er bambus like bra som teknisk undertøy synes jeg.

Anonymous poster hash: 25911...3ce
Skrevet

Omg.. Ebay er skikkelig avhengihetsskapende!! Man kan jo kjøpe ting så syyykt billig! Men, jeg føler meg ikke akkurat nå særlig miljøbevist eller bra etter å ha bestilt hårstrikk fra kina.. :-/ Shit altså, virkelig ikke bra! 

(men, man trenger jo alltid hårstrikk.. Jeg betalte 6kr eller noe for 10stk og de kommer i postkassa mi. Slipper å dra noen plasser, og i det siste så har jeg bare gledet meg til å dra å se i postkassa for det ligger jo "gaver" der hele tiden nå) Hjeelp… 

Skrevet

har kjøpt bambus vaskekluter på ebay også.. De var veldig gode forresten :P huff.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...