Gå til innhold

Reise med baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når reiste du/dere med fly for første gang med baby?

Jeg og samboer har lyst å reise på en høstkonferanse i midten av november og da vil baby være ca 6-8 uker (hun er ikke født enda).

Det er snakk om en helg og flyturen per vei tar 1,5 timer (innenlandsreise).

Tror dere dette er forenelig med en liten baby?

Anonymous poster hash: 3414f...c24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok fly til Thailand (14 timers reise) når min var 6 mnd.... gikk kjempe bra! :) Ikke noe skriking engang. Sov mesteparten av tiden for det var nattflyving, og ellers var han blid som en sol :)

Anonymous poster hash: 8f207...183
Skrevet

Ville sett an hvordan baby jeg fikk først. Noen krever endel og da er det ikke sikkert dere har overskudd til å reise engang. Vi dro når baby var fire mnd og det gikk fint. Før den tid satt jeg kun hjemme og ammet totalt utslitt. Vi kunne nok reist, men med så lite søvn skjønte vi ikke engang hva den andre sa og det er ikke så bra utgangspunkt for en reise.

Anonymous poster hash: b64aa...b5b

Skrevet

6 uker, to fly fra Stavanger til Bergen for å vise vidunderet til svigers. Det gikk helt fint, bortsett fra at jeg sov dårlig hos svigermor, ungdomssengen til mannen var ikke så behagelig som jeg husket fra denne gangen.

Anonymous poster hash: 5f044...7b7

Skrevet

Ville sett an form og fødsel. Jeg hadde ks og var i helt elendig form fortsatt 6 uker erter fødsel, og hadde en baby som ikke hadde vært helt flyvennlig. Vi fløy for første gang når han var 1 år, gikk strålende :)

Anonymous poster hash: 4dec1...e28

Skrevet

Begge var 7 uker da de var ute og fløy for første gang :)

Skrevet

To timers flytur hjem på juleferie da babyen var 7 dager. Totalt uproblematisk, selv med relativt nytt keisersnitt. :-)

Tilbaketuren tre uker senere gikk også smertefritt. :-)

Fløy så omtrent månedlig, og gikk helt strålende hver gang. Litt kjedelig for 9mnd baby å fly, men utenom det har det aldri vært noe problem. :-)

Anonymous poster hash: 9355c...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...