Gå til innhold

Relasjon kjæreste/venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er det for deg at dine venninner og din kjæreste går godt overens? Hvorfor/hvorfor ikke?

Møtes dine venner og din kjæreste ofte?

Anonymous poster hash: eee09...aa1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det ganske viktig. Men det er kanskje fordi jeg selv har opplevd at venninner til mannen min hater meg verre enn døden, prøvd å splitte oss 4 ganger i løpet av 5 år, kjeftet på meg da jeg hadde nyfødt baby i armene og påførte meg stress i barselperioden slik at jeg holdt på å miste melka. Etter disse opplevelsene har vi avtalt at han møter sine mannlige venner, evt. med kjærester både med og uten meg, men at han kutter ut disse venninnene som var kjempesjalu for at han etter 10 år som singel endelig fikk seg dame og prøvde å gjøre livet mitt til et helvete på jord. Jeg har rett og slett sluttet å bry meg, men har heldigvis veldig god relasjon med hans to bestekompiser og hans slektninger.

Jeg har ikke så mange nære venninner, men de tre jeg har går han bra overens med, og aldri hatt konflikter. Han går også fint overens med deres menn, og mine to gode kompiser.

Anonymous poster hash: 481aa...97e
Skrevet

For meg er det viktig at de kan snakke sammen og liker hverandre. Begge er jo folk jeg liker, og helst skal være med begge 2. Kan ikke ha venninner som misliker mannen min, eller at han skal være sur og mislike hver gang jeg er med de... Dette er jo i tillegg mødre av barn som våre barn går med..

Men jeg hadde jo ikke kuttet ut han eller venner pga at de ikke likte hverandre, da måtte de klart å oppført seg voksent!

Har kun hatt ei venninne han ikke har likt, og han likte ikke at vi gikk sammen. Visste seg at denne venninne rett å slett var gal, og han hadde nok rett i alt han sa, og jeg burde hørt på han, så hadde jeg sluppet å bli såret av henne.

Anonymous poster hash: f3fa8...294
Skrevet

Veldig viktig. Fordi jeg har valgt mine venner med omhu. Og jeg har ikke så mange men en 5 nære venninner. Vinnar gått igjennom mye kjenner hverandre godt. Jeg liker deres menn og prater lett med de. Mine venninner prater lett med min mann og de liker hverandre godt.

Det er viktig. Mye id går til familie. Og da er det viktig at vi kan møte venner som par også og ikke bare alene så får vi kjæreste og vennetid samtidig (møtes med vennene våre hver for oss også)

Vi inviterer de med oss på hytta uten barn om sommeren iallefal en helg i året. Så ja viktig vi alle kommer overens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...