Gå til innhold

Er støvlene på hm gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6-åringen har falt pladask for detene paret der, men jeg er skeptisk... Er de gode? Noen som har prøvd de?:)

Anonymous poster hash: e57d8...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De funker som "gå til byen støvler/sko" som vi kaller det her hjemme. Dvs hvis de skal pynte seg litt og ikke til ut å leke med.

Skrevet

De funker som "gå til byen støvler/sko" som vi kaller det her hjemme. Dvs hvis de skal pynte seg litt og ikke til ut å leke med.

Hmmm... Her bruker de kun støvler til å leke med... Og gå til skolen med, men trenger ikke egne støvler til det... Så de funker ikke til lek altså? Er de kalde eller lekker de?

Skrevet

Hmmm... Her bruker de kun støvler til å leke med... Og gå til skolen med, men trenger ikke egne støvler til det... Så de funker ikke til lek altså? Er de kalde eller lekker de?

De er ikke akkurat de beste for små barneføtter, stive og ingen oppbygning i såler osv. De er laget av syntetiske materiale, så de hverken puster eller er varme. Om de er vanntette aner jeg ikke

Skrevet

De er ikke akkurat de beste for små barneføtter, stive og ingen oppbygning i såler osv. De er laget av syntetiske materiale, så de hverken puster eller er varme. Om de er vanntette aner jeg ikke

Da blir det ikke de skoa! Skal kjøpe noen kule tøfler til ham som plaster på såret!;)

Skrevet

Har ikke prøvd støvler, men har kjøpt noen ballerinasko til meg der og aldri mer. Ble nesten litt sjokka over å høre at de selger barnestøvler med mindre de har skjerpet inn kvaliteten kraftig.

Anonymous poster hash: bb331...418

Skrevet

Hvilke støvler er dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...