Virginia. Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Har noen tips? Det bør være av god kvalitet, helst koste under 2200,- og være nesten like funksjonelt som iPad.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Brukt billig i padda? Anonymous poster hash: 419bb...6fe
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Det er vel ingen nettbrett som slår brukervennligheten til ipad for barn? Ipad mini (den uten retina-skjerm) koster vel rett over 2000 kr? http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/IPADMMD531KNA/ipad-mini-7-9-16-gb-wi-fi-hvit?scid=Pricecomparison2990&scid=SEM55031&gclid=COzA0bHv58ACFYLFcgod124AFQ Anonymous poster hash: 7cf1e...2b6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Har Samsung. Fungerer utmerket! iPad har jeg bare vert så vidt borti. Likte det jeg såg der også! Har ikke peiling på nettbrett så det er sagt... Anonymous poster hash: 3327e...2ff
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Søk på nettbrett på finn.no. Det er mye bra som ligger ute, og til en langt billigere pris enn i butikken. Og så er det ikke krise dersom poden finner på å ripe det opp eller ødelegge det. Anonymous poster hash: 9b839...ddc
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Støtter iPad, om det er ny mini eller brukt vanlig. Her arvet 5-åringen min iPad 2, han klarer fint å navigere den uten hjelp, jeg har satt den på flymodus og har passord til iTunes kontoen. Om min far klarer å bruke iPad og iPhone, klarer ALLE å bruke Apple produkter. Anonymous poster hash: d246d...deb
LivetErEnLek Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Her i huset har vi tre forskjellige. En iPad, en Samsung og en kurio. Kurioen gidder ingen å bruke og iPaden er helt klart mest populær.
Virginia. Skrevet 17. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2014 (endret) Her i huset har vi tre forskjellige. En iPad, en Samsung og en kurio. Kurioen gidder ingen å bruke og iPaden er helt klart mest populær. Takk for svar alle sammen . Hvorfor gidder ingen bruke Kurioen, LivetErEnLek? Og hva er den største forskjellen på Samsungs nettbrett og iPad? Endret 17. september 2014 av Ibsenfrue
LivetErEnLek Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Kurioen er alt for treig, har dårlig skjerm, henger seg i tide og utide og det er mange apper som ikke er kompatible. For meg så fungerer iPad og Samsung ganske likt, ipaden er kanskje hakket raskere og henger seg så og si aldri.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Har skolebarn, de har iPad 2. Altså ikke mini. Kanskje mini er kjekkest til de minste barna, men vi er veldig fornøyd med den vanlige. De ser litt film og tv på dem i tillegg til spilling. Anonymous poster hash: 4f29f...1bd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 iPad mini! På iPad får du kun apper som er godkjent av Apple, og ingen virus/spam. På Samsung har du ikke noen kontroll på hva slags apper man kan laste ned, og de kan gjøre skade på innholdet på nettbrettet, overvåke bruken osv. I tillegg er den mindre intuitiv og blir tregere ved bruk. Mindre enkel å synkronisere mot andre nettbrett/telefoner også. Anonymous poster hash: a4a20...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå