Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Hva i all verden går man med da? Har sett de som er helt nakne osv, men er det så greit å ha hengende på veggen hjemme da?? Har ikke tenkt noe spesielt til denne anledningen :-( noen som har noen tåd de vill dele? :-) takk på forhånd Anonymous poster hash: b5b85...778
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Hva i all verden går man med da? Har sett de som er helt nakne osv, men er det så greit å ha hengende på veggen hjemme da?? Har ikke tenkt noe spesielt til denne anledningen :-( noen som har noen tåd de vill dele? :-) takk på forhånd Anonymous poster hash: b5b85...778 Ops tåd=råd Anonymous poster hash: b5b85...778
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Ha på hvit truse og BH og en hvit litt gjennomsiktig skjorte som du kan ha åpen. Eller en lys kjole. Jeg tok både med og uten klær, mest for min egen del...ikke for å ha på veggen. Men de med bh og skjorte ble jeg så fornøyd med at de skal jeg ha på soveromsveggen..! Skal legge til at det var veldig naturlig og uposerte bilder, alt annet blir tacky når man er gravid synes jeg. Anonymous poster hash: 77fbb...0e5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Høygravidbilder er aldri ok å ha hengende på veggen!! Til nød på soverommet. Har vært i noen hjem med barselgrupper oppigjennom, finnes ikke noe verre enn å stirre inn i en diger gravidmage, halvnaken og harry posering mens man spiser kake. Sorry. Anonymous poster hash: 212e9...a37
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Ha på hvit truse og BH og en hvit litt gjennomsiktig skjorte som du kan ha åpen. Eller en lys kjole. Jeg tok både med og uten klær, mest for min egen del...ikke for å ha på veggen. Men de med bh og skjorte ble jeg så fornøyd med at de skal jeg ha på soveromsveggen..! Skal legge til at det var veldig naturlig og uposerte bilder, alt annet blir tacky når man er gravid synes jeg. Anonymous poster hash: 77fbb...0e5 Ååh det hørtes jo ut som en kjempe fin måte !! Tusen takk for råd, skal se om jeg finner noe tilsvarende 😁😁hi Anonymous poster hash: b5b85...778
Luksusdyret Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Høygravidbilder er aldri ok å ha hengende på veggen!! Til nød på soverommet. Har vært i noen hjem med barselgrupper oppigjennom, finnes ikke noe verre enn å stirre inn i en diger gravidmage, halvnaken og harry posering mens man spiser kake. Sorry. Anonymous poster hash: 212e9...a37 De gjør det kanskje fordi du spiser alt for mye kake? Slik at du blir slankere når du setter kaken i halsen og ikke klarer å få den ned ved å se på disse bildene?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Høygravidbilder er aldri ok å ha hengende på veggen!! Til nød på soverommet. Har vært i noen hjem med barselgrupper oppigjennom, finnes ikke noe verre enn å stirre inn i en diger gravidmage, halvnaken og harry posering mens man spiser kake. Sorry. Anonymous poster hash: 212e9...a37 Nei, tenkte ikke sånn i stuen eller der alle kan se. Tenkte mer små innramede bilder i svart hvitt på soverommet :-) og ha i fotoalbum som man kan vise om man vill Anonymous poster hash: b5b85...778
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Høygravidbilder er aldri ok å ha hengende på veggen!! Til nød på soverommet. Har vært i noen hjem med barselgrupper oppigjennom, finnes ikke noe verre enn å stirre inn i en diger gravidmage, halvnaken og harry posering mens man spiser kake. Sorry. Anonymous poster hash: 212e9...a37 De gjør det kanskje fordi du spiser alt for mye kake? Slik at du blir slankere når du setter kaken i halsen og ikke klarer å få den ned ved å se på disse bildene? Hehe, off. 😁 Anonymous poster hash: b5b85...778
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Syntes gravidebilder er utrolig tacky uansett hva man har på seg. Men hvis du absolutt må ha noen syntes jeg du skal ha på deg klær. Det er jo vitterlig ingen andre som vil se en naken gravid kropp enn eventuelt faren til barnet. Anonymous poster hash: 1f781...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå